Vært mye oppe i natt og sovnet seint.. men nå er jeg våken og skal snart ta en dusj tror jegGod morgen jenter! Sovet godt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært mye oppe i natt og sovnet seint.. men nå er jeg våken og skal snart ta en dusj tror jegGod morgen jenter! Sovet godt?
God morgenGod morgen jenter! Sovet godt?
haha da trenger du iallefall ikke å prøve den utHuff.. den champagne safta likte jeg heller aldri![]()
Vært mye oppe i natt og sovnet seint.. men nå er jeg våken og skal snart ta en dusj tror jeg![]()
God morgenNei her har det ikke blitt mye god søvn :/ våknet og var dårlig, ble en date med toalettet og kastet opp. fått i meg litt vann og mariekjeks, så jeg håper jeg får noen timers søvn nå når samboeren er stukket på jobb
![]()
hehe tror nok det er flere som ligger og vrir seg om nettene jaFælt å si det. Men det er godt å høre at det ikke bare er meg som ikke sover om natta. Har liggi å vridd meg hele natta. Men oppe er jeg.
Ja, alltid godt å vite at man ikke er alene.. vondt i ryggen av å ligge i senga jeg.. savner å ligge på magen altså!Fælt å si det. Men det er godt å høre at det ikke bare er meg som ikke sover om natta. Har liggi å vridd meg hele natta. Men oppe er jeg.
Jeg mener også det er i morgenEr ikke solformørkelsen i morgen?
Sånn som det er nå kan jeg gå ja, så får vel bare få noe ordentlig tøy påVille kanskje gått meg en turom du klarer det. Men ha med tlf
![]()
Får vondt i hoftene også jeg.. Savner å ligge på både rygg og mage..!Ja, alltid godt å vite at man ikke er alene.. vondt i ryggen av å ligge i senga jeg.. savner å ligge på magen altså!
Akkurat nå er jeg litt skeptisk.. Nå er det god pause mellom takene. Men, det er vel ganske normalt ogsåå så spennendehåper det blir baby idag da <3
masse lykke til, og slapp godt av og samle krefter<3
God tur i seng igjen, håper du får soveNei, nå skal jeg legge meg og prøve å få sove litt igjen. Ble lite søvn i natt.
Ønsker dere en fin dag![]()
God morgen. Hvordan er det med deg i dag?Akkurat nå er jeg litt skeptisk.. Nå er det god pause mellom takene. Men, det er vel ganske normalt ogsåMen kroppen jobber hvertfall!
huff ja jeg skjønner det veldig godt, meeen så skal det vell bli godt å bli ferdig å få babyen i hendene ogsåAkkurat nå er jeg litt skeptisk.. Nå er det god pause mellom takene. Men, det er vel ganske normalt ogsåMen kroppen jobber hvertfall!
Våknet med gode kynnere 45-50 sek, 5-6 min mellom. Men nå har det roet seg. Så, går greit, lever i håpet om at det tar seg oppGod morgen. Hvordan er det med deg i dag?
Haha, det skjer ofte megJeg har også prøvd en gang før, med noe kjedelig resultat. I går... NAM! Men ble alt for mye, burde delt en kopp med kjæresten, det ville vært mer enn nok. Hadde litt lyst til å kaste opp etter at jeg hadde lagt meg![]()
Ja.. veldig kjipt med baksmell... håper sambo ikke får det - han tjente MYE i fjor pga overtid!Lurt å passe på at skattekortet er rett, ja.
hehe tror nok det er flere som ligger og vrir seg om nettene ja![]()
Ja det er det. Savner generelt å sove jeg da.Ja, alltid godt å vite at man ikke er alene.. vondt i ryggen av å ligge i senga jeg.. savner å ligge på magen altså!