huff ja, sto opp og kastet opp. fikk i meg litt vann og mariekjeks og terrorangrep nyheter på god morgen norgeGod morgenHadde jeg vært deg ville jeg prøvd å sove litt, men det er sikkert lettere sagt enn gjort
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
huff ja, sto opp og kastet opp. fikk i meg litt vann og mariekjeks og terrorangrep nyheter på god morgen norgeGod morgenHadde jeg vært deg ville jeg prøvd å sove litt, men det er sikkert lettere sagt enn gjort
![]()
Har fått overgangsstønad hos nav da.... og rinte de i Februar 2014 fordi jeg synes de trakk så lite skatt. Men de sjekket tabellen og det var vist helt riktig!Oh den er kjip..
eg fikk alltid igjen frem til 2011 da jeg kom under nav pga sykdom, nav påsto de trakk riktig men de årene jeg var under nav fikk jeg baksmell på 16000.. Ute av nav så har jeg fått igjen bttelitt i to år..
Terror? Skjønner jeg burde skifte kanal fra TLChuff ja, sto opp og kastet opp. fikk i meg litt vann og mariekjeks og terrorangrep nyheter på god morgen norgehåper jeg får sove noen timer nå når samboeren er dratt på jobb, fremdeles sykt kvalm -.-
Jeg drakk også sjeldemt saft før, men blitt nærmest avhengig nå... men prøver å blande tynn saft da.. og drikker like mye vann også.. vil bare ha husholdningssaft jeg, og den er jo sukkerholdig :-/ menmen.. får kutte ned når ungen er uteja jeg tror det er det samme med meg, prøvde litt cola zero nå, men den smakte dritt. så må nok få meg noe å ha vann og saft i i kjøleskapet jeg ogsåPleier heller aldri å drikke saft, men har blitt litt av den fruktfest til fun i det siste. Ble så sykt lei av vann en periode, smaker jo ingenting liksom
![]()
nei det blir veldig dyrt om man skal invitere alle bare for å invitere :/ må prioritere de man har kontakt med og har lyst å ha derHer blir det to av tentene mine med følge og en av tantene til sambo med følge - kun de vi har kontakt med! Bryllup er visst mer stengt. Kan ikke invitere de vi nesten aldri ser!
Håper feilen er at du er oppført som samboer med x-en (av en eller annen merkelig grunn), om jeg forstod det rikgitg innepå generelt.Gikk opp i lønn de 4 siste mnd i fjor. Men var ikke på skatteetaten sine sider og tastet inn den nye lønnen, og fikk beskjed der at det ikke var endringer. Så jeg aner ikke... Men når jeg for første gang ever trekker 500,- ekstra i mnd i hele fjor og betaler maks på BSU så jeg får igjen 5000,- der.... så synes jeg det er super rart at jeg får en sånn smell!
ja det hadde vært et angrep på en restaurant i gøteborg, no skyting, de sa ikke så mye. å så et terrorangrep på turister i tunis i tunisia. skulle vist være mange europeiske turister også :/ å så er det jo solformørkelse idag, men de sa ingenting om når som jeg fikk med megTerror? Skjønner jeg burde skifte kanal fra TLCKrysser fingrene for søvn for deg
![]()
Samme tenker jeg. Jeg drikker en ligth-saft med litt sukker. Altså med både sukker og søtstoff (og ikke kun sukkerJeg drakk også sjeldemt saft før, men blitt nærmest avhengig nå... men prøver å blande tynn saft da.. og drikker like mye vann også.. vil bare ha husholdningssaft jeg, og den er jo sukkerholdig :-/ menmen.. får kutte ned når ungen er ute![]()
Bedre med sukkerholdig enn kunstig søtningsmiddel når du er gravid daJeg drakk også sjeldemt saft før, men blitt nærmest avhengig nå... men prøver å blande tynn saft da.. og drikker like mye vann også.. vil bare ha husholdningssaft jeg, og den er jo sukkerholdig :-/ menmen.. får kutte ned når ungen er ute![]()
ah husholdningssaft har jeg fått så nok av etter vi var små så har ikke drukket den på maaange år, men den hadde vell vært en hit nåJeg drakk også sjeldemt saft før, men blitt nærmest avhengig nå... men prøver å blande tynn saft da.. og drikker like mye vann også.. vil bare ha husholdningssaft jeg, og den er jo sukkerholdig :-/ menmen.. får kutte ned når ungen er ute![]()
Er ikke solformørkelsen i morgen?ja det hadde vært et angrep på en restaurant i gøteborg, no skyting, de sa ikke så mye. å så et terrorangrep på turister i tunis i tunisia. skulle vist være mange europeiske turister også :/ å så er det jo solformørkelse idag, men de sa ingenting om når som jeg fikk med meg![]()
Synes fun saft smaker så kunstig og blir kvalm av de.. smak og behag ;-)ah husholdningssaft har jeg fått så nok av etter vi var små så har ikke drukket den på maaange år, men den hadde vell vært en hit nåher har det mest gått i fun light, er det vi har hatt stående i skapet
kjenner jeg må nok prøve noe annet når de går tomme, blir lei av de smakene også..
mener de sa idag altså, men ikke ta mitt ord for det. er så kvalm og dårlig, at tven ble mest bakgrunnsstøyEr ikke solformørkelsen i morgen?
har du smakt den fruktfest? Ca den eneste jeg har likt, smaker sånn årh nå husker jeg ikke hva den heter... en champagnesaft vi fikk når vi var små. kan det være gøy elns den heter?Synes fun saft smaker så kunstig og blir kvalm av de.. smak og behag ;-)
Ville kanskje gått meg en turHåper feilen er at du er oppført som samboer med x-en (av en eller annen merkelig grunn), om jeg forstod det rikgitg innepå generelt.
Men du, når du sier jeg ikke skal holde meg i ro, med tanke på kynnere/rier. Er det bare sånn lett aktivitet hele dagen du tenker, sånn litt sofa, litt aktivitet, eller ville du gått i gang med å trøske nabolaget rundt liksom?
å så spennendeGod morgenNoen planer hos dere?
Jeg hadde tenkt til å komme med en god (for meg) oppdatering, men det virker som om at når jeg sendte kjæresten på jobb roet det seg ned litt.. Jeg har i natt våknet av noen kynnere, noe jeg aldri gjør. Og disse var sånn at fosterstilling var å foretrekke. Hvor ofte de kom aner jeg ikke, for istedenfor å styre med å telle prøvde jeg å holde fokus på å sove.
Her til morgenen har jeg tatt tiden, og det startet veldig fint med 45-60 sek med smerter, og 5-6 min pause/intervaller. Som sagt, til jeg sendte mannen på jobb. Nå er det hvertfall 10 min pause mellomMen, hey, det skjer noe. Håper det tar seg opp i løpet av dagen (ikke at det er spesielt behagelig).
Mine planer for dagen er som følger: ligge masse på sofaen, vaske sengetøy (med mindre jeg heller vil ligge i sengen), og kanskje smårydde på kjøkken eller svinge støvsugeren en omgang. Men mest avslapping, sånn om det tar seg opp og blir noe mer "fart og spenning" i disse kynnerne![]()
Huff.. den champagne safta likte jeg heller aldrihar du smakt den fruktfest? Ca den eneste jeg har likt, smaker sånn årh nå husker jeg ikke hva den heter... en champagnesaft vi fikk når vi var små. kan det være gøy elns den heter?
Håper du får sove da <3Nei, nå skal jeg legge meg og prøve å få sove litt igjen. Ble lite søvn i natt.
Ønsker dere en fin dag![]()