Ja, det er det også da.. Jeg tror det ordner seg om han ringer eller dukker opp i forskjellige barnehager og melder seg til tjenesteJa nettoppmen så er det å få ham inn der da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er det også da.. Jeg tror det ordner seg om han ringer eller dukker opp i forskjellige barnehager og melder seg til tjenesteJa nettoppmen så er det å få ham inn der da
![]()
Håper detJa, det er det også da.. Jeg tror det ordner seg om han ringer eller dukker opp i forskjellige barnehager og melder seg til tjeneste![]()
Hehe.. Sånn er det!Håper detfår snakke med han imorgen, akkurat nå ligger han å snorker høyt
huff
![]()
Jeg sliter veldig med å sovne :/ så er det opp igjen i 5 tiden så sliter jeg med å sovne igjen, våkner igjen sånn 7/8 og står vell opp sånn 10 -.- og da er jeg bare kvalm og dårlig som regel :/Hehe.. Sånn er det!
Ikke trøtt på kvelden her, mens mannen er stuptrøtt om kvelden, og lagt seg her også. Døgnrytmen min fungerer ikke, driver vel å øver seg til babyen snart kommer![]()
Uffda, sliter du med svangerskapskvalme?Jeg sliter veldig med å sovne :/ så er det opp igjen i 5 tiden så sliter jeg med å sovne igjen, våkner igjen sånn 7/8 og står vell opp sånn 10 -.- og da er jeg bare kvalm og dårlig som regel :/
Ja gjett om -.- har hatt det siden uke 4/5 med oppkast. Nå kaster jeg heldigvis ikke opp hver dag, men når det gav seg litt følte jeg kvalmen kom mer tilbake og jeg har begynt å plutselig bli svimmel :/Uffda, sliter du med svangerskapskvalme?
Har fått kvalmen igjen de siste dagene, men det er visst et tegn på snarlig fødsel også.. En dag til termin nå!
Hmm.. har fått tilbake kvalme/oppkast den siste uka jeg, men tviler på at det er fødselstegn for meg.. håper han venter til etter påske!Uffda, sliter du med svangerskapskvalme?
Har fått kvalmen igjen de siste dagene, men det er visst et tegn på snarlig fødsel også.. En dag til termin nå!
Åhr gu for en teit nabo! Snakk om å stå opp på feil side av senga -.- håper det fikser seg fort ♡
Så god start på naboforholdet....Dumme naboen har satt igang helvette med kommunen så nå må alt stoppes og undersøkes selvom alt er gjort riktig![]()
Vi inviterte bare de som var tante /onkel til ungene, ikke oss, men min bror inviterte dem også. Det blir så mange hos oss, det er ikke egentlig noen som skiller seg ut på min side, jeg har kontakt med alle egentlig, og da er de åtte. Mannen har like mye /lite kontakt med sine også, og har vel 9. Pluss partnere.Ligger og tenker på dåp.. vurderer å invitere noen av våre tanter/onkler som vi har best kontakt med... vet ikke hva som er vanlig... og så var det faddere da..? Må de være medlem i statskirka? Mange av familien til sambo som har meldt seg ut, så er liksom ikke så mange å velge mellom... vil ha familie tror vi...hva tenker dere andre?
Årh kjenner jeg blir irritert på deres vegene, så sykt unødvendigJa veldighan kommer jo ingen vei med det og vet det selv, men alt får å stoppe det opp - arg!
HuffHar fått baksmell... Tårene triller. Hvordan er det mulig da? Med frivillig skattetrekk på 500,- i mnd, maks sparing på BSU.... Og aleneforsørger fradrag....
Jeg har begynt å tenke litt alleredeLigger og tenker på dåp.. vurderer å invitere noen av våre tanter/onkler som vi har best kontakt med... vet ikke hva som er vanlig... og så var det faddere da..? Må de være medlem i statskirka? Mange av familien til sambo som har meldt seg ut, så er liksom ikke så mange å velge mellom... vil ha familie tror vi...hva tenker dere andre?
Huff ikke no kjekt i det hele tatt :/Blæ, cup i sunnmørshallen og cup på color line er ikke det samme. Det er meldt regn... Og jeg har trodd det var i hallen... Nope.
Faddere må ikke være medlem av statskirken, men medlem av et trossamfunn som praktiserer barnedåp, så kan for eksempel være metodister. Ellers er det jo mulig å være "fadder", men ikke stå som det i kirkeboken, tror det vil variere litt fra kirke til kirke (evt prest).Ligger og tenker på dåp.. vurderer å invitere noen av våre tanter/onkler som vi har best kontakt med... vet ikke hva som er vanlig... og så var det faddere da..? Må de være medlem i statskirka? Mange av familien til sambo som har meldt seg ut, så er liksom ikke så mange å velge mellom... vil ha familie tror vi...hva tenker dere andre?
Kan jo også bare være at magesekken har liten plass. Men her tar jeg alt som et tegn nå den siste tidenHmm.. har fått tilbake kvalme/oppkast den siste uka jeg, men tviler på at det er fødselstegn for meg.. håper han venter til etter påske!