Felles skravle 2015

Er lurt å oppsøke barnehagene selv, de har stort sett alltid bruk for ringevikarer, og spesielt mannlige! Er billigere for barnehagen å bruke egne folk selv enn å gå gjennom byråer, men han kan jo evt kontakte vikarbyråer da er man sikret litt mer jobb i starten kanskje, men må kanskje i forskjellig barnehage hver dag, så det kan jo bli slitsomt i lengden.
Takk :) jeg skal videreformidle det til han :) han snakket mye om å jobbe i bhg tidligere iallefall, men nå er det mer gått over til hva som helst liksom. .

Min har ingen utdanning :/ han gikk kokkelinjen, men har ikke tatt læretiden. Så gikk han første året på helse og sosial men fortsatte ikke. Så har han jobbet siden, nå jobber han på to butikker. En ringevakt som jeg skaffet til han, men de har ingenting fast å gi ham. Og den andre var han nest leder på men nå har de fått ny franchisetaker, så han gikk fra 75% stilling til nå 20% -.- vi har ingen som kan hjelpe. Og jeg aner ikke hva jeg skal finne på.. han er jo på utkikk etter alt egentlig. Tidligere har han sagt han vil jobbe med barn og unge, nå er det vist at han vil jobbe med hendene yrkesfag liksom. Tror ikke han vet helt hva han vil :p
Hoppet litt inn I denne samtalen deres, kan jeg spørre hvilket område dere bor i ? Er mulig jeg kanskje kan hjelpe med en jobb? :) Dette er i Oslo da...

Oida! Hvorfor byggestopp? Vårt skal også stå ferdig rett før termin. Og vi skal si opp leiligheten vi leier nå, sånn at vi flytter ut 5 dager før termin :p håper ikke det blir byggestopp der og....

Fordi naboen er vanskelig og mener bekken på tomta skal ligge åpen, denne er lagt i rør og kommunen har godkjent det... Men nå må kommunen komme "undersøke" pga bekymring fra nabo, han er helt dust han naboen!!!!! Og alt vil ta tid :(

Fordi naboen er vanskelig og mener bekken på tomta skal ligge åpen, denne er lagt i rør og kommunen har godkjent det... Men nå må kommunen komme "undersøke" pga bekymring fra nabo, han er helt dust han naboen!!!!! Og alt vil ta tid :(
Åhr gu for en teit nabo! Snakk om å stå opp på feil side av senga -.- håper det fikser seg fort ♡

Bra.. Haha..går litt fort noen ganger!
Blandet meg bare inn i samtalen da jeg synes det er så viktig med begge kjønn i barnehagen :)
Setter pris på all hjelp jeg :) vurderte å foreslå for ham å begynne på skolen, slik at han kunne blitt førskolelærer, men vi har rett og slett ikke økonomi til det nå :/

Setter pris på all hjelp jeg :) vurderte å foreslå for ham å begynne på skolen, slik at han kunne blitt førskolelærer, men vi har rett og slett ikke økonomi til det nå :/
En mulighet er jo starte å jobbe i en barnehage og så evt ta studiet på deltid etter hvert, eller evt samlingsbasert studier. Men kan jo være greit å prøve først.

En mulighet er jo starte å jobbe i en barnehage og så evt ta studiet på deltid etter hvert, eller evt samlingsbasert studier. Men kan jo være greit å prøve først.
Ja han må jo nesten bare finne ut hva han vil og trives med. Men han var utplassert i bhg når han gikk helse og sosial, og han var veeeldig glad når han kom hjem fra utplasseringen de ukene der :p så tror egentlig det hadde vært midt i blinken for han

Ja han må jo nesten bare finne ut hva han vil og trives med. Men han var utplassert i bhg når han gikk helse og sosial, og han var veeeldig glad når han kom hjem fra utplasseringen de ukene der :p så tror egentlig det hadde vært midt i blinken for han
Høres jo helt supert ut! Engasjerte folk i barnehagen og på skolen er gull :)

Hmm ikke noe trøtt i det hele tatt.. er det vits å prøve å komme seg inn for å sjekke skatten rett over 12? Det låser vell seg akkuratt slik som i fjor eller?? :/ så sykt spent :p

Back
Topp