Felles skravle 2015

Ser på hello kitty på sumo

Man kan trygt si at det ikke er mitt valg av serie nå... men når ungene er i seng skal jeg se greys fra i går.
Finst det virkelig? Har aldri sett det. Men treng kanskje ikkje introdusere det her heller, når eg tenkjer meg om:p

Finst det virkelig? Har aldri sett det. Men treng kanskje ikkje introdusere det her heller, når eg tenkjer meg om:p
Finnes ja. Tv2 sender i perioder Kitty på morgenen i helga også.

Er du fornøyd?

Ja, det er jeg.

Jeg er som sagt stort sett happy snappy med mobiler jeg, så jeg synes mannen gjerne bare kunne tatt valget for meg, jeg hadde likt den uansett tipper jeg. Men jeg er visst voksen, og sånne må velge selv. Så da så.

Nå er jeg ett hakk nærmere å tro du kanskje får rett, du har jo en eller annen gang sagt jeg kom til å føde dagen etter termin :p Men, fortsatt stille og rolig her, tror jeg inntar sofan for kvelden. Merker jeg har vært i gang i dag, og om det skulle skje noe, må jeg jo sanke litt energi :p

Var det koselig å komme en tur på jobben da?
Jeg har en feeling på det ja ;) hihi :P Krysser alt for at jeg får rett!

Kjekt på jobben ja. Måtte innom avdelingen min en tur og. Være litt med "barna" mine ;)

Guuuud, så skjønn! Hvor finner jeg mer info?
Stå litt her og litt der.
Kort oppsummert, mandag morgen ca kl 04:20 våknet jeg til et plask en uke før planlagt KS.
Inn på RH.
Gutten var ute kl 10:21, 3240 stor, og 50 lang.
Ca kl 11:30 var vi enige om at han her ser ut som en Ulrik.
Jeg har det veldig bra og koser meg masse på barsel.
I morgen drar jeg hjem

Back
Topp