Felles skravle 2015

Hei damer. Hva styrer dere med? Nå begynner ting og komme på plass I ny huset, men er fremdeles mange esker som må pakkes ut
Så bra at ting begynner å kommer på plass :D her er det sinnasnekkern og strikking foreløpig, må rydde litt idag også :/ men det er ikke så gøy :p

Så bra at ting begynner å kommer på plass :D her er det sinnasnekkern og strikking foreløpig, må rydde litt idag også :/ men det er ikke så gøy :p
Nei er ikke like gøy. Sitter mest å ser på eskene her :)

Noen ganger er jeg glad for at vi bare er damer her inne (nesten).. tenk hvordan mannfolka ville reagert om alt det vi skriver om :p Jeg har ikke hørt at man må holde seg unna sex etter at slimproppen har gått... bare etter at vannet hsr gått? er vel da infeksjonsfaren gjerne øker? Men VET ikke altså...
Ja, og veldig greit at man kan dele frustrasjoner og spørsmål her inne.. Noe mystikk i forholdet kan det jo være greit å bevare, og da trenger man ikke alltid dele alle spørsmål og frustrasjoner :P

Så gøy :) Da er det definitivt noe på gang :) Vi hadde sex 2 dager før jeg fødte å da hadde proppen gått, var ikke noe problem når vi gjorde det :) Hun kom til og med før.. Er vel mer hva dere føler for tenker jeg ;) Lykke til :)
Godt å høre, så får vi se hva stemningen er til, om det fortsatt går noen dager liksom ;)

Back
Topp