Så bra at ting begynner å kommer på plassHei damer. Hva styrer dere med? Nå begynner ting og komme på plass I ny huset, men er fremdeles mange esker som må pakkes ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra at ting begynner å kommer på plassHei damer. Hva styrer dere med? Nå begynner ting og komme på plass I ny huset, men er fremdeles mange esker som må pakkes ut
Åhr så kjipt :/!Gir opp denne mobilen, trykker på sitér og så henger den seg opp å bare svarer random i hutt og pine....![]()
Holder på å bruke litt av det vi har hjemmeHva er det til middag i dag jenter ?
Nei er ikke like gøy. Sitter mest å ser på eskene herSå bra at ting begynner å kommer på plassher er det sinnasnekkern og strikking foreløpig, må rydde litt idag også :/ men det er ikke så gøy
![]()
Nam namHolder på å bruke litt av det vi har hjemmeså her blir det nok bali kylling gryte
![]()
![]()
MmmmHolder på å bruke litt av det vi har hjemmeså her blir det nok bali kylling gryte
![]()
![]()
Huff kjenner til den følelsen :/ veldig godt å bli ferdig daNei er ikke like gøy. Sitter mest å ser på eskene her![]()
Er ikke favoritten min, er jo ananas i. Bruker toro posenMmmmHøres godt ut
Ferdigpizza ved siden av oppussing blir det hos oss![]()
Hva skal du ha?Hva er det til middag i dag jenter ?
Ja skal bli deiligHuff kjenner til den følelsen :/ veldig godt å bli ferdig da![]()
Huff ikke noen favoritt her altså, men vet jo aldri har likt masse jeg ikke likte før jeg ble gravid til nå. Så kanskje det blir en ny favorittNam namdet er godt
Har dere mangen esker igjen?Ja skal bli deilig
Det hadde vi åMmmmHøres godt ut
Ferdigpizza ved siden av oppussing blir det hos oss![]()
Hehe ja kanskje detHuff ikke noen favoritt her altså, men vet jo aldri har likt masse jeg ikke likte før jeg ble gravid til nå. Så kanskje det blir en ny favoritthaha
Hehe, ja det hadde vært en artig reaksjon å seNoen ganger er jeg glad for at vi bare er damer her inne (nesten).. tenk hvordan mannfolka ville reagert om alt det vi skriver om![]()
Får bare vente å seHehe ja kanskje det![]()
Ja, og veldig greit at man kan dele frustrasjoner og spørsmål her inne.. Noe mystikk i forholdet kan det jo være greit å bevare, og da trenger man ikke alltid dele alle spørsmål og frustrasjonerNoen ganger er jeg glad for at vi bare er damer her inne (nesten).. tenk hvordan mannfolka ville reagert om alt det vi skriver omJeg har ikke hørt at man må holde seg unna sex etter at slimproppen har gått... bare etter at vannet hsr gått? er vel da infeksjonsfaren gjerne øker? Men VET ikke altså...
Godt å høre, så får vi se hva stemningen er til, om det fortsatt går noen dager liksomSå gøyDa er det definitivt noe på gang
Vi hadde sex 2 dager før jeg fødte å da hadde proppen gått, var ikke noe problem når vi gjorde det
Hun kom til og med før.. Er vel mer hva dere føler for tenker jeg
Lykke til
![]()
Her blir det også åpne skapene og se hva vi har. Så blir sikkert noe kylling + grønsaker + ris herHva er det til middag i dag jenter ?