Så skjønnEr det rart jeg er forelsket?
Vis vedlegget 108507
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så skjønnEr det rart jeg er forelsket?
Vis vedlegget 108507
Åååå så spennende, tenk om det blir fødsel ♡♡ masse lykke tilOm du er litt sart (ift. å lese ekle ting), ikke les videre, men siden dette er et babyforum tror jeg de fleste har lest verre før
WæææSkulle bare tisse før jeg stikker ut en tur, og så ser jeg litt brunlig utflod. Litt sånn som helt siste dagen av mensen, hvor man trodde man var ferdig, men har i truseinnlegg for sikkerhetsskyld. Jeg har ikke blødd noe siden siste mensen, kanskje dette er/var starten på en tegnblødning?
Dette er nok føste gang jeg har vært oppriktig lykkelig over å se en blødning i trusa/truseinnlegget
Håper det er tegn på kommende fødsel, og ikke bare noe tullball.. Oh well, får stikke ut å kjøpe inn gjær jeg, for kom på at det er tomt. Blir dårlige brød uten gjær
![]()
Når er termin ?Om du er litt sart (ift. å lese ekle ting), ikke les videre, men siden dette er et babyforum tror jeg de fleste har lest verre før
WæææSkulle bare tisse før jeg stikker ut en tur, og så ser jeg litt brunlig utflod. Litt sånn som helt siste dagen av mensen, hvor man trodde man var ferdig, men har i truseinnlegg for sikkerhetsskyld. Jeg har ikke blødd noe siden siste mensen, kanskje dette er/var starten på en tegnblødning?
Dette er nok føste gang jeg har vært oppriktig lykkelig over å se en blødning i trusa/truseinnlegget
Håper det er tegn på kommende fødsel, og ikke bare noe tullball.. Oh well, får stikke ut å kjøpe inn gjær jeg, for kom på at det er tomt. Blir dårlige brød uten gjær
![]()
NydeligEr det rart jeg er forelsket?
Vis vedlegget 108507
Så nydelig! <3Er det rart jeg er forelsket?
Vis vedlegget 108507
Absolutt ikke! Han er helt nydelig!! :-DEr det rart jeg er forelsket?
Vis vedlegget 108507
Hun har termin idagNår er termin ?![]()
Så nydelig. Skjønner godt du er forelsketEr det rart jeg er forelsket?
Vis vedlegget 108507
Er det rart jeg er forelsket?
Nå kommer'n snartOm du er litt sart (ift. å lese ekle ting), ikke les videre, men siden dette er et babyforum tror jeg de fleste har lest verre før
![]()
HerlandussanEr det rart jeg er forelsket?
Vis vedlegget 108507
Noen ganger er jeg glad for at vi bare er damer her inne (nesten).. tenk hvordan mannfolka ville reagert om alt det vi skriver omOg vel hjemme fra byen kan jeg oppdatere at slimproppen også har gåttAltså, det var kjempefascinerende. Satt der å så litt på den (måtte jo se hva det var liksom) og hadde det ikke vært fordi at det er en ganske ekkel blodfyldt geleklump ville jeg tatt bilde av den og legge opp her. Men, altså, det får vel være grenser for hvor mye intimdetaljer man trenger å vise frem
![]()
Nå står brødene til heving, vaskemaskinen kjører og jeg begynner herved å leke litt med dåpsinvitasjonene
Er det forresten noen her inne som vet om man kan ha sex etter at slimproppen har gått? For noen går den jo flere uker før fødsel, så at den kom nå er jo ikke et klokkeklart tegn på at jeg føder i dag liksom..
Så gøyOg vel hjemme fra byen kan jeg oppdatere at slimproppen også har gåttAltså, det var kjempefascinerende. Satt der å så litt på den (måtte jo se hva det var liksom) og hadde det ikke vært fordi at det er en ganske ekkel blodfyldt geleklump ville jeg tatt bilde av den og legge opp her. Men, altså, det får vel være grenser for hvor mye intimdetaljer man trenger å vise frem
![]()
Nå står brødene til heving, vaskemaskinen kjører og jeg begynner herved å leke litt med dåpsinvitasjonene
Er det forresten noen her inne som vet om man kan ha sex etter at slimproppen har gått? For noen går den jo flere uker før fødsel, så at den kom nå er jo ikke et klokkeklart tegn på at jeg føder i dag liksom..