Det kan tydeligvis detKan det være fint vær der?hehe
Er greit nok vær her i dag, men litt småsurt:/
Småsurt ja, det føler eg egentlig det har vore sidan nyttår. Menmen, snart sommar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan tydeligvis detKan det være fint vær der?hehe
Er greit nok vær her i dag, men litt småsurt:/
Haha, det må berre vere ein myte det der regnværet trur egAlltid fint vær når jeg er i Bergen
Skjønner ikke hva det er folk snakker om.
Har vært det en del på forretningsreise, tror jeg har opplevd litt yr en gang![]()
Det kan tydeligvis detblei litt overraska
Småsurt ja, det føler eg egentlig det har vore sidan nyttår. Menmen, snart sommar!![]()
Å, nedtur dåVi har hatt et par kjempefine dager her nå, så da ble det litt kjedelig med småsurthehe
Haha, det må berre vere ein myte det der regnværet trur eg![]()
Å, nedtur dåkva skal du gjere i det sure vêret i dag då?
![]()
Okei då, det er litt228 regndager i 2013hehe
Ingenting mot Dublin som har over 300. Ble vant til det og, og satt ekstra pris på når det kom litt sol
Har bare vært i Bergen en gang selv, og kan ikke huske det regnet da heller![]()
Kjedelig. Er vel ikkje så lett å få tak i materiale på ein søndag heller. Eg kunne også tenkt meg å bygge garderobe, men eg hadde ikkje visst kvar eg skulle ha begynt.Overlever veler egentlig ikke så ille.
Vet ikke hva jeg skal. jeg vil bygge garderobe, men har ikke materialer![]()
Okei då, det er litt
Har du bodd i Dublin altså? Kva gjorde du der?
Så spennandeBodde der i 3 år ja, fra 2006-2009
Studerte interiørarkitektur fra 2006-2008, også jobbet jeg på ibm det siste året. Flyttet hjem fordi mamma var sykhvis ikke vet jeg ikke hvor jeg hadde vært i dag. Hehe
Mulig jeg hadde gjort det om det ikke hadde vært for mannen her nå. Aldri hatt det så bra med meg selv som da jeg bodde der. Men samtidig så er det mye bedre her på mange måter i forhold til lønn, helsesystemet, boligpriser osv, så blir vel heller å dra dit på ferieturerSå spennandehar veldig lyst å reise dit, har berre ikkje komt så langt. Kunne du tenkt deg å flytte tilbake dit?
Med andre ord, ikke dra til Dublin på ferie dersom man ønsker sol228 regndager i 2013hehe
Ingenting mot Dublin som har over 300. Ble vant til det og, og satt ekstra pris på når det kom litt sol
Har bare vært i Bergen en gang selv, og kan ikke huske det regnet da heller![]()
Ja, me har det egentlig ganske bra i NorgeMulig jeg hadde gjort det om det ikke hadde vært for mannen her nå. Aldri hatt det så bra med meg selv som da jeg bodde der. Men samtidig så er det mye bedre her på mange måter i forhold til lønn, helsesystemet, boligpriser osv, så blir vel heller å dra dit på ferieturer
Mye dyrere å bo der enn her, og helsetjenester er dyyyrt
Skal aldri klage om jeg må sitte 4 timer på legevakta å vente her igjen ihvertfall![]()
Jeg er åpenbart sulten, for av denne kommentaren fikk jeg lyst på en godt stekt grandiosa![]()
Med andre ord, ikke dra til Dublin på ferie dersom man ønsker sol![]()
Heng litt langt etter eg, så langt at eg er ute av lista igjen. Haha. Men eg er stadig på veg oppoverOppdatering kl 13:14
1. Beckymams 1.386
2. Kengu 1.337
4. lizzed 1.159
5. Babydilla123 1.121
6. m&m mini 1.102
7. Mirell 1.083
9. Lady_Z 986
13. Sara 805
15. ALN89 789
17. olivia90 781
19. Hope91 753
22. EJ 640
24. Lilleblomst_15 614
25. Jump 612
26. Musemor med to små og en i magen 573
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 726 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 19 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/
NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Da har jeg fått streng beskjed om å sitte litt ned.
Hadde en kraftig kynner som ga meg vondt i korsryggen.
Vil ikke på sykehuset i kveld.
Tror ikke det er rie, men heller at den utløste bekkenløsningen.