Felles skravle 2015

God morgon, alle. Her kom vi alle veldig seint i seng i går, så i dag sov mini faktisk heilt til bortimot halv ti. Det er jo fantastisk:D håper alle får ein fantastisk dag. Her skal vi nyte sola i Bergen:D
God morgen :) så deilig at han sov så lenge ♡ så fikk dere sove litt frempå også :D

God morgen jenter! Her er formen litt bedre i dag. Fortsatt øm øverst i magen og mot høyre, men bedre. I dag skal vi ut og se hvor langt de er kommet på huset vårt, og sjekke ut lekeplassen i poden sin nye barnehage :) solen skinner i Bergen!
God morgen :) så spennende, er det lenge til de blir ferdige med det nye huset? :D det er jo drømmen da, å bygge hus ♡♡

Nei nei nei, ikke si det, jeg VIL ligge på magen!!!! Jaja, får vel bli som det blir :p Ingen tegn til fødsel. Men min nedtelling har flere småpunkter:
- tre dager til termin
- ti dager til første overtidskontroll
- seksten dager til 42+0 hvor ungen skal ut, okke som! :p
Er ikke helt optimistisk til å føde til termin som du ser :)
Sovet på magen hver natt siden fødsel - ingen problem:)

Ja har igrunn det. La oss rundt ett, mini spiste da - og sov frem til jeh vekket henne 05:30 for ny bleie og mat. Så soving skal jeg ikke klage på :) vi ligger i sengen ennå:)
så deilig!
Da Vesla ble født måtte jeg vekke henne hver 3, time for mating. Men hun var født en mnd før tiden.

God morgen :) Å jeg husker det var det første jeg skulle gjøre etter fødselen! Gjorde det første natta på sykehushotellet :) Det var såå uvant at jeg måtte øve meg på å ligge på magen igjen :p Hvis puppene blir i veien så legg en pute mellom magen og senga for å få lik høyde ;)

I dag skal vi i barnebursdag :) Har stikket skappelen genser i gave, så er spent på reaksjonen til mor :)
Har tenkt tanken med puteoppbyggning, men kan jo være det ødelegger komforten. Det skal testes hvertfall :D

I dag skal vi i barnebursdag :) Har stikket skappelen genser i gave, så er spent på reaksjonen til mor :)
Med halvkranglete unger går det litt fort i svingene her, så glemte å kommentere det i siste :P Var en på termingruppa som hadde strikket den til baby, syntes de er så fine :) Jeg ville blitt veldig glad for en skappelgenser. Hvor stor har du strikket den, hvor gammelt er barnet?

God morgon, alle. Her kom vi alle veldig seint i seng i går, så i dag sov mini faktisk heilt til bortimot halv ti. Det er jo fantastisk:D håper alle får ein fantastisk dag. Her skal vi nyte sola i Bergen:D
Her kom vi tidlig i seng, og eldstemann (som ofte står opp før solen skinner!) sov helt til halv åtte. Det er luksus det :D

Back
Topp