Felles skravle 2015

God morgen jenter! Her er formen litt bedre i dag. Fortsatt øm øverst i magen og mot høyre, men bedre. I dag skal vi ut og se hvor langt de er kommet på huset vårt, og sjekke ut lekeplassen i poden sin nye barnehage :) solen skinner i Bergen!
Så bra du har det litt bedre :) Og moro med hus og ny barnehage! Høres ut som en god dag - hvertfall om det var her, for her skinner solen :D

Husker jeg lekket så fælt når jeg lå sånn halvveis på magen etter fødselen :p store dammer i sengen!
Ingen tegn til fødsel ennå??
Nei nei nei, ikke si det, jeg VIL ligge på magen!!!! Jaja, får vel bli som det blir :p Ingen tegn til fødsel. Men min nedtelling har flere småpunkter:
- tre dager til termin
- ti dager til første overtidskontroll
- seksten dager til 42+0 hvor ungen skal ut, okke som! :p
Er ikke helt optimistisk til å føde til termin som du ser :)

H*n var veldig aktiv på tidlig ul iallefall ♡ :D men det er jo et par uker siden nå, gleder meg til 1.april og oul når vi får de h*n igjen :D og forhåpentligvis vite kjønnet da ♡♡
Å så gøy :) Åsså er det ikke lenge til 1. April :) Håper på oppdatering rundt April :)

Nei nei nei, ikke si det, jeg VIL ligge på magen!!!! Jaja, får vel bli som det blir :p Ingen tegn til fødsel. Men min nedtelling har flere småpunkter:
- tre dager til termin
- ti dager til første overtidskontroll
- seksten dager til 42+0 hvor ungen skal ut, okke som! :p
Er ikke helt optimistisk til å føde til termin som du ser :)
Tipper han kommer dagen etter termin :p hihi

God morgen :) Gleder meg til å kunne sove på magen igjen. Våkner av at jeg prøver å komme over til magen, men det sier stopp liksom. Men etter fødsel kan det jo være puppene som stopper mageligningen, men kanskje jeg kan komme litt mer over på siden/magen??

Hva skal dere i dag da jenter? Her er det igjen en dag uten de store planene :)
God morgen :) Å jeg husker det var det første jeg skulle gjøre etter fødselen! Gjorde det første natta på sykehushotellet :) Det var såå uvant at jeg måtte øve meg på å ligge på magen igjen :p Hvis puppene blir i veien så legg en pute mellom magen og senga for å få lik høyde ;)

I dag skal vi i barnebursdag :) Har stikket skappelen genser i gave, så er spent på reaksjonen til mor :)

God morgen jenter!
Da var det opp å hoppe.
Etter en 2.5 times våken tid i natt ble det ike mye søvn men...

Hva skal dere i dag da!?
Nyte solen :) se på huset vårt som bygges og snoke på uteområdet i nye barnehagen til poden ;) så blir det grilling til middag :)

God morgon, alle. Her kom vi alle veldig seint i seng i går, så i dag sov mini faktisk heilt til bortimot halv ti. Det er jo fantastisk:D håper alle får ein fantastisk dag. Her skal vi nyte sola i Bergen:D

Nyte solen :) se på huset vårt som bygges og snoke på uteområdet i nye barnehagen til poden ;) så blir det grilling til middag :)

Deilig med grilling :D Hadde vi ikke skullet i bursdag i dag hadde vi nok fyrt opp bålkurven ute å grillet pølser i dag.

Deilig med grilling :D Hadde vi ikke skullet i bursdag i dag hadde vi nok fyrt opp bålkurven ute å grillet pølser i dag.
Gleder meg til grillet mais med smør og salt :p

God morgon, alle. Her kom vi alle veldig seint i seng i går, så i dag sov mini faktisk heilt til bortimot halv ti. Det er jo fantastisk:D håper alle får ein fantastisk dag. Her skal vi nyte sola i Bergen:D
Er jo strålende sol og blå himmel her i Bergen ja :) er nydelig! Gleder meg til grilling i dag ;)

God morgen alle sammen :) har dere noen planer for dagen? Her skal vi grille sammen med onkelen min og kjæresten hans om været tillater, noe det ser ut til. Jippi :D

God morgen jenter!
Da var det opp å hoppe.
Etter en 2.5 times våken tid i natt ble det ike mye søvn men...

Hva skal dere i dag da!?
God morgen :) Gleder meg til å kunne sove på magen igjen. Våkner av at jeg prøver å komme over til magen, men det sier stopp liksom. Men etter fødsel kan det jo være puppene som stopper mageligningen, men kanskje jeg kan komme litt mer over på siden/magen??

Hva skal dere i dag da jenter? Her er det igjen en dag uten de store planene :)
God morgen jenter! Her er formen litt bedre i dag. Fortsatt øm øverst i magen og mot høyre, men bedre. I dag skal vi ut og se hvor langt de er kommet på huset vårt, og sjekke ut lekeplassen i poden sin nye barnehage :) solen skinner i Bergen!
God morgen :) Å jeg husker det var det første jeg skulle gjøre etter fødselen! Gjorde det første natta på sykehushotellet :) Det var såå uvant at jeg måtte øve meg på å ligge på magen igjen :p Hvis puppene blir i veien så legg en pute mellom magen og senga for å få lik høyde ;)

I dag skal vi i barnebursdag :) Har stikket skappelen genser i gave, så er spent på reaksjonen til mor :)
God morgen jenter.
Er et fantastisk vær her i dag også :)

Ingen planer for dagen enda, hva med dere?
God morgen alle sammen!:)

Back
Topp