Har du rydda for godt nå?Åååååååå jeg finner ikke igjen skjørtet mitt.!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du rydda for godt nå?Åååååååå jeg finner ikke igjen skjørtet mitt.!
Søke dem oppVar det ikke Lom kanelknuter eller no.. på tine.no
Kontakt lege?
Avventer litt... Om det er Hydronefrose, noe jeg tror, så gir deg seg sikkert om en dag (for denne gang). Er så styr å måtte involvere barnevakt... Lettere i morgen tidlig.Det høres ikke bra ut.. ville tatt en telefon til legevakten!
Det kan jo bli en spennende kveldhahha ja kanskej det er han som har tatt det med seg.
Ok. Du kjenner kroppen din bestAvventer litt... Om det er Hydronefrose, noe jeg tror, så gir deg seg sikkert om en dag (for denne gang). Er så styr å måtte involvere barnevakt... Lettere i morgen tidlig.
Hadde jeg ikke hatt det med storebror, så hadde jeg vært bekymret. Da ble jeg hentet i ambulanse første gang jeg hadde det... Ligge helt i ro med Varmeflaske hjelper litt... Ringer nok i morgen tidlig om det ikke har gitt seg. Lettere å få barnevakt da..Ok. Du kjenner kroppen din besthåper kvelden blir bedre!
Skjønner det! God bedring! Håper du blir vartet opp i kveld!Hadde jeg ikke hatt det med storebror, så hadde jeg vært bekymret. Da ble jeg hentet i ambulanse første gang jeg hadde det... Ligge helt i ro med Varmeflaske hjelper litt... Ringer nok i morgen tidlig om det ikke har gitt seg. Lettere å få barnevakt da..
Har tydeligvis det ja.Har du rydda for godt nå?
Kjenner følelsen! Håper kroppen fort kommer seg så man vet hvilken størrelse man skal kjøpe i. Kjipt å kjøpe masse med en gang om kroppen krymper igjen etterpåBlaaah fler som går i butikkene og ser på alle de fine vårnyhetene blandt klær og småsukker over at de ikke kan kjøpes fordi det ikke går med gravid mage? Haha
Kjenner følelsen! Håper kroppen fort kommer seg så man vet hvilken størrelse man skal kjøpe i. Kjipt å kjøpe masse med en gang om kroppen krymper igjen etterpå![]()
Haha, nei tror ikke jeg ville ønsket det hellerJaså deeeen fine sommertoppen idag, men som var mer magentopp til High waiste og når jeg skal føde i juli er vel ikke AKKURATT det jeg ønsker mest rett etter fødsel
! Og fly rundt i magetopper, haha
God bedring, håper det gir seg like fort som det kom!Hadde jeg ikke hatt det med storebror, så hadde jeg vært bekymret. Da ble jeg hentet i ambulanse første gang jeg hadde det... Ligge helt i ro med Varmeflaske hjelper litt... Ringer nok i morgen tidlig om det ikke har gitt seg. Lettere å få barnevakt da..
Håper jeg også... Ikke godt å være megGod bedring, håper det gir seg like fort som det kom!
Har helt avsmak for å gå å se på klær jeg.. føler meg bare tjukk!Blaaah fler som går i butikkene og ser på alle de fine vårnyhetene blandt klær og småsukker over at de ikke kan kjøpes fordi det ikke går med gravid mage? Haha
Mmmm, *lyst på*
Hva var det du kalte dem igjen???