Felles skravle 2015

Avventer litt... Om det er Hydronefrose, noe jeg tror, så gir deg seg sikkert om en dag (for denne gang). Er så styr å måtte involvere barnevakt... Lettere i morgen tidlig.
Ok. Du kjenner kroppen din best :-) håper kvelden blir bedre!

Ok. Du kjenner kroppen din best :-) håper kvelden blir bedre!
Hadde jeg ikke hatt det med storebror, så hadde jeg vært bekymret. Da ble jeg hentet i ambulanse første gang jeg hadde det... Ligge helt i ro med Varmeflaske hjelper litt... Ringer nok i morgen tidlig om det ikke har gitt seg. Lettere å få barnevakt da..

Hadde jeg ikke hatt det med storebror, så hadde jeg vært bekymret. Da ble jeg hentet i ambulanse første gang jeg hadde det... Ligge helt i ro med Varmeflaske hjelper litt... Ringer nok i morgen tidlig om det ikke har gitt seg. Lettere å få barnevakt da..
Skjønner det! God bedring! Håper du blir vartet opp i kveld!

Blaaah fler som går i butikkene og ser på alle de fine vårnyhetene blandt klær og småsukker over at de ikke kan kjøpes fordi det ikke går med gravid mage :D? Haha

Blaaah fler som går i butikkene og ser på alle de fine vårnyhetene blandt klær og småsukker over at de ikke kan kjøpes fordi det ikke går med gravid mage :D? Haha
Kjenner følelsen! Håper kroppen fort kommer seg så man vet hvilken størrelse man skal kjøpe i. Kjipt å kjøpe masse med en gang om kroppen krymper igjen etterpå :P

Kjenner følelsen! Håper kroppen fort kommer seg så man vet hvilken størrelse man skal kjøpe i. Kjipt å kjøpe masse med en gang om kroppen krymper igjen etterpå :P

Ja :p så deeeen fine sommertoppen idag, men som var mer magentopp til High waiste og når jeg skal føde i juli er vel ikke AKKURATT det jeg ønsker mest rett etter fødsel :p! Og fly rundt i magetopper, haha

God bedring, håper det gir seg like fort som det kom!

Har helt avsmak for å gå å se på klær jeg.. føler meg bare tjukk!

Back
Topp