Felles skravle 2015

Ah :) krysser fingrene for det da ;) hvor i landet bor du? :)
Sunnmøre, og mamma sjekka ørskogfjellet for et par dager siden, det er snø der sier hun.

Det blir ski i morgen, vi med våre to, min bror med sine to, og mine foreldre. Unger fra tre til seks, som ikke har gått mye før så de går neppe langt, men vi skal kose oss.

Sunnmøre, og mamma sjekka ørskogfjellet for et par dager siden, det er snø der sier hun.

Det blir ski i morgen, vi med våre to, min bror med sine to, og mine foreldre. Unger fra tre til seks, som ikke har gått mye før så de går neppe langt, men vi skal kose oss.
Ah, der er jeg ikke til mye hjelp :/
Det blir nok kjempe kjekt :D trenger ikke å gå så langt for å få en bra dag ;)

God morgen :) her sto vi opp nå. Og i dag får vi besøk. Sol og fint vær. Blir nok en trilletur og :)
Vi er tilbake fra handling av både ski, pølser og kakao, tid for lunsj før far og barn går en tur på fotballbana og beveger seg litt.

Var veldig skralt der da vi kjørte over for et par uker siden, men er sikkert snø i skiløypene :-) deilig med ski i finværet!

Var veldig skralt der da vi kjørte over for et par uker siden, men er sikkert snø i skiløypene :-) deilig med ski i finværet!
Jeg tror det kom noe for ikke så lenge siden. Men vet ikke. Får stole på mamma, de prøvekjørte en bil så de kjørte opp på fjellet

Jeg tror det kom noe for ikke så lenge siden. Men vet ikke. Får stole på mamma, de prøvekjørte en bil så de kjørte opp på fjellet
:-) det går nok helt fint :-) høres iaf herlig ut!

Å så kjekt å ha det klart :) Jeg prøvde meg litt på scrapping for en stund siden, men det ble liksom med noen til og fra lapper til jul :p får se om jeg kan bli flinkere, det er jo så mye fint å lage :D
Ønsket meg en big shot maskin sist år til bursdagen.. den er brukt alt for lite ift. hva den har kostet. Så kjekt om man kan lage noe litt mer personligt enn noe bestilt på fotobutikken, og jeg får brukt denne gaven min :P

Ønsket meg en big shot maskin sist år til bursdagen.. den er brukt alt for lite ift. hva den har kostet. Så kjekt om man kan lage noe litt mer personligt enn noe bestilt på fotobutikken, og jeg får brukt denne gaven min :P
Den har jeg aldri hørt om, men sjekket opp på youtube og den så jo kjempe kjekk ut :D blir nok noen kjempe fine invitasjoner ♡ ;)

Den har jeg aldri hørt om, men sjekket opp på youtube og den så jo kjempe kjekk ut :D blir nok noen kjempe fine invitasjoner ♡ ;)
Tja :P Var innom panduro og man kan jo lage veldig fine kort uten noe ekstrautstyr også.

Men har nå bestilt sånn at jeg kan stanse ut kort som dette, hvor den firkanten i midten flipper når man åpner kortet :D
Sizzix-Framelits-Die-Set-12PK-Card-Square-Flip-its-2-cut-at-home-1672611-13355-0.jpg

Tja :P Var innom panduro og man kan jo lage veldig fine kort uten noe ekstrautstyr også.

Men har nå bestilt sånn at jeg kan stanse ut kort som dette, hvor den firkanten i midten flipper når man åpner kortet :D
Sizzix-Framelits-Die-Set-12PK-Card-Square-Flip-its-2-cut-at-home-1672611-13355-0.jpg
Det blir nok kjempe fint :D og kult at man flipper den ut når man skal åpne, så blir det ikke så standard heller :p

Kan være jeg blander. Og kan være du har skrevet det senere i tråden (som jeg ikke har kommet til ennå). Men har du ikke bursdag i dag? Isåfall, GRATULERER :D Hvis ikke, jammen så håper jeg du uansett får en god dag ;)
Hr ikke bursdag i dag men skal feire;) Men takk:)

Her har vi GÅTT til byen (et par km hver vei) og spist lunsj.. måtte stoppe mye og gå sakte, men kom meg frem og tilbake :-D sofa og 5mil her!

Back
Topp