Nei det er absolutt ikke det samme :/ men det står på for det om daDet var ble eget med ham ja. Det blir ikke det samme lenger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det er absolutt ikke det samme :/ men det står på for det om daDet var ble eget med ham ja. Det blir ikke det samme lenger
I morgen, om vi finner et fjell i rimelig avstand med snø....Så herlig å være så i rute og at det gikk effektivt i butikken daskal dere til fjells?
![]()
AhI morgen, om vi finner et fjell i rimelig avstand med snø....
ooohh det er MGP i kveld.. Det hadde jeg glemtGod lørdagHer blir det grilling idag siden det er sol ♡ jeg har mast etter det kjempe lenge
senere skal samboeren på fest med senteret han jobber på, og jeg får huset for meg selv
Blir kosekveld med MGP
![]()
Hehe det må jo alltid stå påooohh det er MGP i kveld.. Det hadde jeg glemt![]()
Må jo det..Hehe det må jo alltid stå på![]()
![]()
Hehe akkuratt det samme herMå jo det..Det er liksom bare blitt en greie.. Men MÅ liksom bare se på det..
![]()
hehe så santHehe akkuratt det samme hermen ikveld er jeg alene hjemme så da får jeg vel det med meg også
normalt pleier vi ha jentekvelder elns, og da får vi jo aldri med oss noe
![]()
Jeg skal se, blir kosekveld hjemme alene ♡ så det alltid når vi var små vi også, ååå jeg savner han som hadde stemmen før om du skjønner♡
Der ser du hvor interessert jeg er i mgp![]()
Jaa ♡Jostein Pedersen! Enig i den, han er mr. Grand Prix![]()
Kan være jeg blander. Og kan være du har skrevet det senere i tråden (som jeg ikke har kommet til ennå). Men har du ikke bursdag i dag? Isåfall, GRATULERERMå om jeg skal komme i mål i dag
Termin om 4 dagerHørtes kjekt uthar dere invitasjonene klare slik dere vil ha dem?
lenge til du skal føde?
Hadde ikke så mange planer, men nå har vi fått pusset/vasket sykler, og gjort barnevognen klar (oljert og pumpet)God lørdag jenter!
Hva er planene i dag?
Her skal Vesla i barnehagebursdag og senere i dag får vi besøk![]()
Så deilig når tingene bare går unnaParkerte utenfor gmax to minutter før de åpnet. Godt i rute, mannen har kjøpt seg ski allerede. Jeg er overrasket, da vi kjøpte til guttungen på xxl måtte vi vente en time på at de skulle sette på bindinger og klargjøre dem på et vis.
Jaa ♡huff syns han kunne kommet tilbake altså
![]()
God morgenGod morgen.
Noen som skal gjøre noe spennende i dag?
Høres deilig utGod morgenher sto vi opp nå. Og i dag får vi besøk. Sol og fint vær. Blir nok en trilletur og
![]()
Å så kjekt å ha det klartTermin om 4 dagerHar litt scrappeutstyr her hjemme, så har sittet og lekt litt med det, for å se om jeg finner ut av noe jeg vil bruke. Så nå mangler vi stort sett bare å finne et navn, og bekrefte datoen med prest og lokalet..