Felles skravle 2015

God lørdag :D Her blir det grilling idag siden det er sol ♡ jeg har mast etter det kjempe lenge :p senere skal samboeren på fest med senteret han jobber på, og jeg får huset for meg selv :) Blir kosekveld med MGP :D
ooohh det er MGP i kveld.. Det hadde jeg glemt :P

Må jo det.. :D Det er liksom bare blitt en greie.. Men MÅ liksom bare se på det.. :P
Hehe akkuratt det samme her ;) men ikveld er jeg alene hjemme så da får jeg vel det med meg også :p normalt pleier vi ha jentekvelder elns, og da får vi jo aldri med oss noe :p

Hehe akkuratt det samme her ;) men ikveld er jeg alene hjemme så da får jeg vel det med meg også :p normalt pleier vi ha jentekvelder elns, og da får vi jo aldri med oss noe :p
hehe så sant :D Blir vel sofakos i kveld med MGP på TV tenker jeg.

Må om jeg skal komme i mål i dag
Kan være jeg blander. Og kan være du har skrevet det senere i tråden (som jeg ikke har kommet til ennå). Men har du ikke bursdag i dag? Isåfall, GRATULERER :D Hvis ikke, jammen så håper jeg du uansett får en god dag ;)

Hørtes kjekt ut :) har dere invitasjonene klare slik dere vil ha dem? :) lenge til du skal føde?
Termin om 4 dager :P Har litt scrappeutstyr her hjemme, så har sittet og lekt litt med det, for å se om jeg finner ut av noe jeg vil bruke. Så nå mangler vi stort sett bare å finne et navn, og bekrefte datoen med prest og lokalet..

God lørdag jenter!
Hva er planene i dag?
Her skal Vesla i barnehagebursdag og senere i dag får vi besøk :)
Hadde ikke så mange planer, men nå har vi fått pusset/vasket sykler, og gjort barnevognen klar (oljert og pumpet) :D Deilig når det er godt vær så det å være ute ikke er så kjipt :P

Parkerte utenfor gmax to minutter før de åpnet. Godt i rute, mannen har kjøpt seg ski allerede. Jeg er overrasket, da vi kjøpte til guttungen på xxl måtte vi vente en time på at de skulle sette på bindinger og klargjøre dem på et vis.
Så deilig når tingene bare går unna :) En time er jo også lenge å vente :)

Termin om 4 dager :P Har litt scrappeutstyr her hjemme, så har sittet og lekt litt med det, for å se om jeg finner ut av noe jeg vil bruke. Så nå mangler vi stort sett bare å finne et navn, og bekrefte datoen med prest og lokalet..
Å så kjekt å ha det klart :) Jeg prøvde meg litt på scrapping for en stund siden, men det ble liksom med noen til og fra lapper til jul :p får se om jeg kan bli flinkere, det er jo så mye fint å lage :D

Back
Topp