Har tilgang til skjult, ja.Sorry.. ligger inne på skjult.. ikke på egen tråd.. har du tilgang der?
Hvilken tråd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har tilgang til skjult, ja.Sorry.. ligger inne på skjult.. ikke på egen tråd.. har du tilgang der?
Hodet festetHar tilgang til skjult, ja.
Hvilken tråd?
Der ser du hvor interessert jeg er i mgpNorsk.
Den internasjonale er alltid i mai![]()
Flinke degGod morgen
Vørt oppe et par timer allerede og ryddet..
Må om jeg skal komme i mål i dagFlinke deg![]()
Så flink du erGod morgen
Vørt oppe et par timer allerede og ryddet..
Hørtes kjekt utHer sitter jeg å eksperimentere med dåpskort invitasjonernoe skal ventetiden før fødsel gå med
![]()
Handle, fikse resten, fikse meg selvv og fest !Så flink du erhva er planene for resten av dagen da?
![]()
Handle, fikse resten, fikse meg selvv og fest !Så flink du erhva er planene for resten av dagen da?
![]()
Takk for oppdateringenOppdatering kl 05:54
1. Beckymams 1.293
2. Kengu 1.272
4. lizzed 1.076
5. Babydilla123 1.073
6. m&m mini 1.045
7. Mirell 993
8. Lady_Z 948
12. ALN89 769
14. Sara 760
16. Hope91 724
20. olivia90 638
22. EJ 595
24. Lilleblomst_15 569
24. Musemor med to små og en i magen 535
30. Jump 434
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 677 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 19 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/
NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Hørtes herlig utGod morgenSola skinner og vi er akkurat ferdig med frokosten
Vi skal prøve å tilbringe dagen mest mulig ute
Har tatt frem sykkelen til lillemor som hun skal få prøve igjen nå som det er blitt så bart
![]()
Jeg skal se, blir kosekveld hjemme alene ♡ så det alltid når vi var små vi også, ååå jeg savner han som hadde stemmen før om du skjønnerSkal ikke alle se MGP i morgen?
D må jeg! Er jo fast tradisjon d jo
Husker som barn at man fikk lov å være våken lenge når d var Grand Prix![]()
Det var ble eget med ham ja. Det blir ikke det samme lengerJeg skal se, blir kosekveld hjemme alene ♡ så det alltid når vi var små vi også, ååå jeg savner han som hadde stemmen før om du skjønner♡
God lørdagGod lørdag jenter!
Hva er planene i dag?
Her skal Vesla i barnehagebursdag og senere i dag får vi besøk![]()
Så herlig å være så i rute og at det gikk effektivt i butikken daParkerte utenfor gmax to minutter før de åpnet. Godt i rute, mannen har kjøpt seg ski allerede. Jeg er overrasket, da vi kjøpte til guttungen på xxl måtte vi vente en time på at de skulle sette på bindinger og klargjøre dem på et vis.
Hørtes kjekt utHandle, fikse resten, fikse meg selvv og fest !