Felles skravle 2015

Her sitter jeg å eksperimentere med dåpskort invitasjoner :P noe skal ventetiden før fødsel gå med :P

Oppdatering kl 05:54

1. Beckymams 1.293
2. Kengu 1.272
4. lizzed 1.076
5. Babydilla123 1.073
6. m&m mini 1.045
7. Mirell 993
8. Lady_Z 948
12. ALN89 769
14. Sara 760
16. Hope91 724
20. olivia90 638
22. EJ 595
24. Lilleblomst_15 569
24. Musemor med to små og en i magen 535
30. Jump 434

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 677 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 19 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Takk for oppdateringen :) Ser det har vært lite skravling på meg i det siste :/ må skjerpe meg :)

God lørdag jenter!
Hva er planene i dag?
Her skal Vesla i barnehagebursdag og senere i dag får vi besøk :)

Parkerte utenfor gmax to minutter før de åpnet. Godt i rute, mannen har kjøpt seg ski allerede. Jeg er overrasket, da vi kjøpte til guttungen på xxl måtte vi vente en time på at de skulle sette på bindinger og klargjøre dem på et vis.

Skal ikke alle se MGP i morgen?
D må jeg! Er jo fast tradisjon d jo :o

Husker som barn at man fikk lov å være våken lenge når d var Grand Prix :D
Jeg skal se, blir kosekveld hjemme alene ♡ så det alltid når vi var små vi også, ååå jeg savner han som hadde stemmen før om du skjønner :)

Jeg skal se, blir kosekveld hjemme alene ♡ så det alltid når vi var små vi også, ååå jeg savner han som hadde stemmen før om du skjønner :)
Det var ble eget med ham ja. Det blir ikke det samme lenger

God lørdag jenter!
Hva er planene i dag?
Her skal Vesla i barnehagebursdag og senere i dag får vi besøk :)
God lørdag :D Her blir det grilling idag siden det er sol ♡ jeg har mast etter det kjempe lenge :p senere skal samboeren på fest med senteret han jobber på, og jeg får huset for meg selv :) Blir kosekveld med MGP :D

Parkerte utenfor gmax to minutter før de åpnet. Godt i rute, mannen har kjøpt seg ski allerede. Jeg er overrasket, da vi kjøpte til guttungen på xxl måtte vi vente en time på at de skulle sette på bindinger og klargjøre dem på et vis.
Så herlig å være så i rute og at det gikk effektivt i butikken da :D skal dere til fjells? :)

Back
Topp