Felles skravle 2015

Jeg er våken!

Har kjørt en runde med pupp, byttet bæsjbleie og nå en runde med pupp igjen ;)

Skal ikke alle se MGP i morgen?
D må jeg! Er jo fast tradisjon d jo :o

Husker som barn at man fikk lov å være våken lenge når d var Grand Prix :D

Da ligger jeg her våken da.. halsbrann til de grader og føler jeg kommer til å kaste opp hvert øyeblikk.. lei!! :-(

God morgen.
Noen som skal gjøre noe spennende i dag?

Takk. Spiste et par skjeer youghurt og det lindret litt. La meg i sofaen uten mobil og bygde opp med puter. Sov vel en times tid i alle fall..
En times tid gjennom hele natten? Håper jeg missforstod dette altså.. Snart er det april, og du slipper for kvalmen ;) Vært kvalm hele veien kanskje?

En times tid gjennom hele natten? Håper jeg missforstod dette altså.. Snart er det april, og du slipper for kvalmen ;) Vært kvalm hele veien kanskje?
Sov fra 23-03 først.. og så fra 5-6tiden til kl 7.. så har sovet ca 5 timer altså.. ikke så ille det.. vært kvalm fra u6-u18 og så nå den siste uka (dvs fra u35-36).. har hatt en lang pause i midten med bare noen få dager som har vært dårlige.. skal ikke klage :-)

Sov fra 23-03 først.. og så fra 5-6tiden til kl 7.. så har sovet ca 5 timer altså.. ikke så ille det.. vært kvalm fra u6-u18 og så nå den siste uka (dvs fra u35-36).. har hatt en lang pause i midten med bare noen få dager som har vært dårlige.. skal ikke klage :)
Mitt svangerskap har vært nesten uten noen problmer, så du må gjerne klage litt med så mye kvalme :P

Så koselig! Hva skal dere bake?
Han bladde gjennom en bakebok, og fant en tre lags kake med marsmellows på toppen.. Kaken så god ut, minus de ekle minimarsmellowsene da :P Var noe med sjokoladebunner og vaniljefyll hvertfall :)

Mitt svangerskap har vært nesten uten noen problmer, så du må gjerne klage litt med så mye kvalme :P
Hehe.. jo takk :-P Har vært mye med meg, så er glad det snart er over.. kunne klart meg uten både kvalmen og bekkenløsning og kynnere osv.. men alt har hele tiden vært normalt med lillegutt og jeg har sluppet all unødig bekymring, så føler meg heldig uansett.. og nå hikker han som bare det :-P

Han bladde gjennom en bakebok, og fant en tre lags kake med marsmellows på toppen.. Kaken så god ut, minus de ekle minimarsmellowsene da :P Var noe med sjokoladebunner og vaniljefyll hvertfall :)
Oi, spennende! Marsmellows er veldig søtt.. men går jo an å ikke ha det på hele kaka da.. ;-)

Back
Topp