Ja tenker vi voksne kan pille dem vekk, evt. ikke dekorere hele kaken med den sukkersøte herlighetenOi, spennende! Marsmellows er veldig søtt.. men går jo an å ikke ha det på hele kaka da.. ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja tenker vi voksne kan pille dem vekk, evt. ikke dekorere hele kaken med den sukkersøte herlighetenOi, spennende! Marsmellows er veldig søtt.. men går jo an å ikke ha det på hele kaka da.. ;-)
Ehh, tja, vi får se. Jeg har ikke noe must på å se det, men det kan gjerne stå påSkal ikke alle se MGP i morgen?
D må jeg! Er jo fast tradisjon d jo
Husker som barn at man fikk lov å være våken lenge når d var Grand Prix![]()
God morgenGod morgen.
Noen som skal gjøre noe spennende i dag?
Uff... Ser du ikke har blitt bedre fra i går. Sender en god klem i dag også jegSov fra 23-03 først.. og så fra 5-6tiden til kl 7.. så har sovet ca 5 timer altså.. ikke så ille det.. vært kvalm fra u6-u18 og så nå den siste uka (dvs fra u35-36).. har hatt en lang pause i midten med bare noen få dager som har vært dårlige.. skal ikke klage![]()
Tusen takk! Håper dette går over og dagen blir bedre etterhvert!Uff... Ser du ikke har blitt bedre fra i går. Sender en god klem i dag også jegHåper du blir bedre i løpet av dagen
![]()
Det er visst en uskreven regel hos oss - mulig vi får folk på besøk for å se det sammen ^-^ (har venner som er over gjennomsnittet interessert i Mgp)Skal ikke alle se MGP i morgen?
D må jeg! Er jo fast tradisjon d jo
Husker som barn at man fikk lov å være våken lenge når d var Grand Prix![]()
Her har barna og jeg allerede spist litt, og så blir det mer når jeg vekker han i 10-tiden.Vurderer om det er på tide å få liv i mannen, så vi kan spise frokost.. Sikkert godt for han å sove litt, men jeg og ungene er sultne![]()
Det er visst en uskreven regel hos oss - mulig vi får folk på besøk for å se det sammen ^-^ (har venner som er over gjennomsnittet interessert i Mgp)
Ehh, tja, vi får se. Jeg har ikke noe must på å se det, men det kan gjerne stå på
Takk. Spiste et par skjeer youghurt og det lindret litt. La meg i sofaen uten mobil og bygde opp med puter. Sov vel en times tid i alle fall..
Er det internasjonal mgp, eller bare norsk? *føler seg oppdatert*
Oppdatering kl 05:54
1. Beckymams 1.293
2. Kengu 1.272
4. lizzed 1.076
5. Babydilla123 1.073
6. m&m mini 1.045
7. Mirell 993
8. Lady_Z 948
12. ALN89 769
14. Sara 760
16. Hope91 724
20. olivia90 638
22. EJ 595
24. Lilleblomst_15 569
24. Musemor med to små og en i magen 535
30. Jump 434
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 677 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 19 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/
NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Den er kjempe finTusen takk for oppdateringen! Litt over 200 innlegg igjen og jeg er med i trekningen om flexicriben!![]()
Ja, det går an.. virker som om det er mest på natta jeg får det.. får være nøye med kveldsmaten..Godt du fikk litt lindring, forhåpentligvis får du sovet mer idag.
Kanskje du skal kjøpe drikkeyoghurt?
Den er kjempe fin![]()
??? Er tydeligvis blind i dag, for jeg finner den ikkeNy bebis på april :-D kos altså!
Sorry.. ligger inne på skjult.. ikke på egen tråd.. har du tilgang der???? Er tydeligvis blind i dag, for jeg finner den ikke