Symfysemålet blir høyere dersom babyen ligger på tvers.
Dersom den har ligget ret opp eller ned tidligere, og nå ligger på tvers kan det være en grunn
Ja, det kan det jo være... Syntes 3 uker er lenge for å finne det ut, stresser meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Symfysemålet blir høyere dersom babyen ligger på tvers.
Dersom den har ligget ret opp eller ned tidligere, og nå ligger på tvers kan det være en grunn
Jeg hadde en slik, legen kjente på babyen og se det mest sannsynlig skyldtes av babyen lå på tversJa, det kan det jo være... Syntes 3 uker er lenge for å finne det ut, stresser meg![]()
Kengubarnet synes hvertfall det var veldig godt.Å så kjektHørtes farlig godt ut med horn også
<3
Jeg hadde en slik, legen kjente på babyen og se det mest sannsynlig skyldtes av babyen lå på tvers
Alt for mangeDet skjønner jeg veldig godt ♡ Eller jeg har jo ikke barn enda, så savnet er nok større enn jeg kan forestille meg nå kanskje
Har dere noen kjekke planer imorgen da?![]()
Her er det bare meg hjemme så da sovnet jeg .. Men npå kommer vel de to andre fra turn snart.Jeg hadde glatt sovnet om jeg ikke var litt opp vakt, vi har en liten gjest så jeg lar ungene leke, mens jeg lytter for å høre at det ikke blir noe tull, særlig med lillesøster, siden det er storebror som har en kompis her
Så ingen feilmåling nei... hmmm...Jaeller, alle er tatt av fastlege og siste der ble tatt av jordmor men var hos legen igår bare et par dager etter jordmor og han bekreftet målet...
Du rykker stadig nedover på listen... blæææ.... Jaja, får skylde på sol og vårvær uteOppdatering kl 16:35
1. Beckymams 1.263
2. Kengu 1.227
4. lizzed 1.042
5. Babydilla123 1.017
6. m&m mini 1.005
7. Mirell 954
9. Lady_Z 919
11. ALN89 758
13. Sara 743
15. Hope91 724
19. olivia90 624
22. EJ 563
23. Lilleblomst_15 534
24. Musemor med to små og en i magen 522
32. Jump 383
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 629 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 18 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/
NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
For de som kan finne på ting ute er det mye bedre å prioritere detDu rykker stadig nedover på listen... blæææ.... Jaja, får skylde på sol og vårvær uteKan ikke sitter her og trykke da
![]()
Tenker jeg ogsåFor de som kan finne på ting ute er det mye bedre å prioritere det![]()
Jepp.. her har vi ikke veranda (den er revet og skal bygges opp igjen større) og har vært ute en liten tur i sola, men en halvtime er nok..Tenker jeg ogsåSkravle kan jeg gjøre når det ekte bergensværet er tilbake
![]()
Jeg håper på mye fint vær nå jegJepp.. her har vi ikke veranda (den er revet og skal bygges opp igjen større) og har vært ute en liten tur i sola, men en halvtime er nok..
Hehe samme opplæringen her, men samboeren tar mesteparten nå daSelv om jeg liker å hjelpe til
![]()
Her var også kravet for å få lov til å øvelseskjøre, at man kunne skifte dekk![]()
Neineinei.. mai--> september skal være fantastisk.. m unntak av et par uker når vi er i kypros!Jeg håper på mye fint vær nå jegså kan det være dårlig i Juni og starten av Juli
og så bli bra igjen når jeg er ferdig å være gravid
![]()
Når skal dere til Kypros da?Neineinei.. mai--> september skal være fantastisk.. m unntak av et par uker når vi er i kypros!
13. Juli tror jeg..Når skal dere til Kypros da?