En skikkelig treigingVar liksom njaa, meeeen...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En skikkelig treigingVar liksom njaa, meeeen...
![]()
Går bra her, ser på Sofaskal vel snart køye
![]()
Joda.. ligger nå her.. med deg da?
Det kan du si, skjønte jo på forhånd at de ikke kom til å by på noe..En skikkelig treiging
hvert i bursdag til min kjære pappa. Men nå ligger jeg i sofaen og slapper av med laptop og PH (quilty pleasure) hehe
Ja.. må prøve å spise en toast først bare..Ligger i sofaen å slækker'n.
Snart senga og kose dyna! <3![]()
Ja det ble en veldig fin bursdag!Så koselig, ble det en fin bursdag? Hehe, hørtes deilig ut
![]()
høres ut som du sliter med det!?Ja.. må prøve å spise en toast først bare..
Haha ja ikke måte på! Den ene drømmen jeg husker fra inatt skal jeg ikke si høyt en gang, det er helt klart at jeg ikke har jobbet på en stund iallefallHelt vilt hvor mye rart man skal drømme som gravidhaha jeg trodde jeg var drøy til vanlig :0
Så gøyJa det ble en veldig fin bursdag!
Fant ut at det kommer ENDA ett familie medlem i august.
Så nå er det 4 nye barn i nær krets på 6 mnd.![]()
Kastet opp alt jeg har spist idag.. eller måltidene da.. spist eple og appelsin som jeg har holdt på..høres ut som du sliter med det!?
Så gøyjeg har kun en venninne med barn og jeg vet at det ikke kommer en til der med det første.. Har heller ingen i familien som skal ha med det første..
huff da! det er ikke nok deilig! håper den toasten holder seg nede da!Kastet opp alt jeg har spist idag.. eller måltidene da.. spist eple og appelsin som jeg har holdt på..
Ja det ble en veldig fin bursdag!
Fant ut at det kommer ENDA ett familie medlem i august.
Så nå er det 4 nye barn i nær krets på 6 mnd.![]()
Satser på det!huff da! det er ikke nok deilig! håper den toasten holder seg nede da!
ja. Nå er detNei sååå gøy!! Heldige barn som får hverandre å være med da
![]()
Noe må jo bli liggende neddi der.Satser på det!![]()
Så kjekt! Her blir det to fettere denne våren, veldig koseligja. Nå er det
jente i april
gutt i juni
2 ukjente i august
og
1 ukjent i september!
Så det er jo 5 med prinsen vår da![]()
Ja.. pleier ikke å kaste opp på natta, så forhåpentligvis slipper jeg opp.. nå drar sambo på jpbbreise imorra til fredag også, så håper ikke forma er alt for ille.. må ta meg av hund og meg selv...Noe må jo bli liggende neddi der.
Ellers så blir den en lang natt på deg!
Ja det er det.Så kjekt! Her blir det to fettere denne våren, veldig koselig![]()
huff.. kommer til å bli noen tunge dager da.Ja.. pleier ikke å kaste opp på natta, så forhåpentligvis slipper jeg opp.. nå drar sambo på jpbbreise imorra til fredag også, så håper ikke forma er alt for ille.. må ta meg av hund og meg selv...