Må gi evaluering i etterkant da!Har hatt lyst på de kanelknutene i en liten evighet, så jeg er spent![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må gi evaluering i etterkant da!Har hatt lyst på de kanelknutene i en liten evighet, så jeg er spent![]()
Er så skjeldent jeg baker kake så da driter jeg i hvor usunn den erhar en veldig usunn en og en normalt usunn en.. og en med lysebrun krem
![]()
Den jeg lager smaker bare godt den![]()
De er i alle fall ikke gode..! Åhh.. gleder meg til sjokoladekake.. etter fødsel..
Jeg og egentlig.. så baker oftest den beste med rømmeEr så skjeldent jeg baker kake så da driter jeg i hvor usunn den er![]()
Haha, Toro Brownies er kjempegodhvertfall røra
![]()
Rart hvordan smaksløkene endrer segEtter jeg ble gravid så er ikke den heller god lengre![]()
Hmm.. burde klare 900 idag da! Takk for oppdateringOppdatering kl 20:49
1. Kengu 1.135
2. Beckymams 1.118
4. m&m mini 888
5. lizzed 886
6. Mirell 877
7. Babydilla123 874
8. Lady_Z 841
10. ALN89 684
12. Sara 667
13. Hope91 652
18. olivia90 600
22. EJ 487
24. Lilleblomst_15 431
25. Musemor med to små og en i magen 426
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 532 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 20 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/
NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
RaringEtter jeg ble gravid så er ikke den heller god lengre![]()
Dere er helt ville på skravlingen!Hmm.. burde klare 900 idag da! Takk for oppdatering![]()
Har dere link til disse Lom oppskriftene dere snakker om?Will do!![]()
tine.noTror aldri jeg har hørt om disse oppskriftene fra Lom, jeg..
Link?
Du får fortelle om du baker i morgenHar hatt lyst på de kanelknutene i en liten evighet, så jeg er spent![]()
Mormora til samboeren lager en kjempegod sjokoladekake, har prøvd å lage den selv, men ble mislykketEr veldig sjeldent jeg bruker pose også.
Har en veldig god oppskrift jeg bruker, men mannen bruker pose..
Hehe.. når man ligger hjemme hele dagen....Dere er helt ville på skravlingen!
Ikke vondt ment altså, jeg bare skjønner ikke hvordan det går an![]()
Ja, de ser vilt gode ut!Har hatt lyst på de kanelknutene i en liten evighet, så jeg er spent![]()
Hehehe.. ikke helt enig eller mye jobb?God kveld
jeg ommøblerer, mannen river seg i håret,)
Gjør det jeg også, og føler jeg har hengt her nesten hele dagen.. Menmen, kanskje ikke hyppigheten på innleggene mine har vært så høy.Hehe.. når man ligger hjemme hele dagen....