Jeg synes for så vidt det er underholdende, mest fordi det er _så_ langt fra mitt liv som det kan bli, tror jeg. Men klart du må følge med om du kjenner noen!
Haha ja, det blir jo så dumt at det blir morsomt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes for så vidt det er underholdende, mest fordi det er _så_ langt fra mitt liv som det kan bli, tror jeg. Men klart du må følge med om du kjenner noen!
Ja, ikke sant? Skjønner ikke at det går an å si så mye dumt.. Skjønner at det er redigert, men altså!Haha ja, det blir jo så dumt at det blir morsomt...![]()
Jeg er våken, ikke litt trøtt engang![]()
Ble litt påvirket her, så satte på Paradise. Du gjør på da?
Jeppog du da? Hvordor våken
!?
Ja, ikke sant? Skjønner ikke at det går an å si så mye dumt.. Skjønner at det er redigert, men altså!![]()
Jeg ligger i sengen og ammer lille![]()
Tid for hjem skal jeg også se, men har det på opptak på boksen, er noe vi pleier å se på sammen.
Gikk mannen din for å legge seg så tidlig? Her tror jeg han har sovnet under leggingen.
JaHehe..er vel ikke spesielt mye en går glipp av i en episode nei.
Hadde egentlig bestemt meg for å ikke se det i år, har ikke sett de siste årene, men nå som jeg har snudd døgnet helt så er det jo så lett å begynne..![]()
God morgen alle sammen!God morgeni dag blir det en fin dag
![]()
![]()
God morgeni dag blir det en fin dag
![]()
![]()
God morgeni dag blir det en fin dag
![]()
![]()
God morgen alle sammen!![]()
God morgen! Fælt så positive alle var idagGod morgen! Liker innstillingen! Tror det blir en meget fin dag ja![]()
Ja noen må være det åGod morgen! Fælt så positive alle var idag![]()
Hehe.. joda.. bra det.. hadde en så dårlig dag igår, at jeg kan trenge en bedre dag idagJa noen må være det å![]()
Ikke stått opp ennā. Hva med deg?God morgen jenter!Ser jeg faller litt bakpå nå
![]()
Hva gjør dere i dag!?
Ligger fortsatt i senga, men tenkte å gå i dusjen straks.. vaske noen maskiner før vi skal på sykehuset på omvisning i ettermiddag ;-)God morgen jenter!Ser jeg faller litt bakpå nå
![]()
Hva gjør dere i dag!?
Greys <3 Usj hørtes ikke noe deilig uthvor lenge er planen at du skal ja den ??
God morgen jenter!Ser jeg faller litt bakpå nå
![]()
Hva gjør dere i dag!?