Felles skravle 2015

Nå har hunn ikke sagt hva slags vri da, trenger jo ikke lage problemer før man vet hva de gjør.
Kan jo være til det mer positive for alt vi vet

Absolutt, som sagt er jeg bare en pessimist i dårlig humør, og slike ser ikke så ofte så lyst på ting.

Jeg er nok bedre i morgen.

Ut på tur aldri sur. På vei hjem fra Fredrikstad.

Hun har hatt en periode med eksem nå den siste uken, men dette har kommet i tillegg. Syns ikke det ligner på eksemen.. Hvis du skjønner :)

Hun har hatt den fjerde og utslettet (hvis det ikke er eksemen) kom før feberen... Men musemor foreslo ferberutslett og har vel egentlig landet på det :) evt se an i morgen :)
Det hørtes jo sannsynlig ut :)

Har du sett den på sumo? Når kom den der? Jeg ser alltis på sumo, men jeg ser det på onsdagen jeg, for jeg trodde ikke det kom før etter det gikk på tv

Har du sett den på sumo? Når kom den der? Jeg ser alltis på sumo, men jeg ser det på onsdagen jeg, for jeg trodde ikke det kom før etter det gikk på tv

Den kommer som regel uken før? Husker ikke hvilken dag jeg så på den...

Den kommer som regel uken før? Husker ikke hvilken dag jeg så på den...

Nå måtte jeg sjekke. Den siste der var der ikke på onsdag i alle fall, da så jeg den nyeste som var der, episode 10, og syntes at å vente en hel uke på 11 var tortur, men så har den altså vært der uten at jeg visste det. Vel, jeg skal se den i morgen

Back
Topp