Felles skravle 2015

nugattitråden. Det ER et pålegg selv om man ikke bruker det som det, og det er tungt å svelge at jeg mener at å si noe annet er å absolutt være "tvert imot".

Da er jeg så ufin. Og det gidder jeg ikke være, så da deltar jeg ikke mer, men det er antakelig også veldig feil
Det er sikkert et pålegg, men her i huset går det ikke under pålegg;) Kanskje jeg skal krangle litt jeg også

Krise!!!!
Top for is, og jeg som koste meg slik :P

Det er sikkert et pålegg, men her i huset går det ikke under pålegg;) Kanskje jeg skal krangle litt jeg også

Her i huset går det som sukkerpålegg, og slikt er det restriksjoner på. Det ER jo uten tvil et pålegg, om man bruker det som det eller ei? Det er mye jeg av ulike årsaker velger å ikke benytte meg av. Jeg kan ikke si at øl ikke er en drikke, fordi jeg synes det er en uting? At paradise hotell ikke er et tvprogtram, fordi jeg ikke ville sett det om ti ville hester dro meg, og vil gjøre mitt for å holde ungene unna så lenge de er så små at jeg kan styre dem? Eller for den del at kaviar ikke er et pålegg fordi det ikke er spiselig?

Jeg gidder ikke krangle, ting er det det er, men valgritt om man vil bruke det da.

Men på et eller annet vis har jeg klart å bli ufin, uten helt å klare å sette fingeren på det. Var det det at jeg mente at nicket i dette tilfellet passet?

Her i huset går det som sukkerpålegg, og slikt er det restriksjoner på. Det ER jo uten tvil et pålegg, om man bruker det som det eller ei? Det er mye jeg av ulike årsaker velger å ikke benytte meg av. Jeg kan ikke si at øl ikke er en drikke, fordi jeg synes det er en uting? At paradise hotell ikke er et tvprogtram, fordi jeg ikke ville sett det om ti ville hester dro meg, og vil gjøre mitt for å holde ungene unna så lenge de er så små at jeg kan styre dem? Eller for den del at kaviar ikke er et pålegg fordi det ikke er spiselig?

Jeg gidder ikke krangle, ting er det det er, men valgritt om man vil bruke det da.

Men på et eller annet vis har jeg klart å bli ufin, uten helt å klare å sette fingeren på det. Var det det at jeg mente at nicket i dette tilfellet passet?
Helt enig med deg! :-)

Jeg orker ingen diskusjon kjenner jeg, men vi har aldri presentert nugatti som et pålegg til kengubarnet, tror fortsatt ikke han vet at det kan brukes som pålegg. At det er et pålegg er greit det altså, for all de.

Var vel bare en som var veldig på å kverrulere mot deg da. Hehe
Hadde ikke brydd meg noe særlig om det ;)

Det er bare det at jeg liker ikke å anses som ufin, i alle fall når jeg reelt ikke mener å være det på noe vis heller, så da velger jeg å holde meg unna før det eskalerer, for da BLIR jeg tilslutt ufin, og det er slett ikke noe kjekt.

Jeg liker ikke krig og krangel og sånn. Litt derfor er jeg svært usikker på om jeg liker Tamara sine antydninger om april, dessverre. Jeg er pingle i dårlig humør i kveld da, altså

Jeg er 28.. her tok det vel ca 4-5 mnd fra vi møttes til jeg flyttet inn - dvs flyttet fra nord og inn direkte i huset vi bor i nå.. så gikk fort her også.. men tok 2,5 år før vi begynte å prøve og enda 2 år før vi ble gravide..

Gleder meg til vår og sommer med lillegutt ja :-D

Det er jo raskt i forhold til at det er langt å flytte da! Sikkert litt mer organisering :) vi bor i samme by så da går det fint!

Vi baserer oss også på at det kan ta tid, vi håper jo på så raskt som mulig men om det går 1-2 år så er vi fortsatt ganske unge synes vi selv da :D

Jeg orker ingen diskusjon kjenner jeg, men vi har aldri presentert nugatti som et pålegg til kengubarnet, tror fortsatt ikke han vet at det kan brukes som pålegg. At det er et pålegg er greit det altså, for all de.

Knerten ble introdusert for det i krika på samlingen før han skulle få fireårsbok, de fikk kveldsmat og der var det nugatti på bordet. Han hadde aldri fått det før.

Men vi har nå sjokade vi da, siden jeg ikke er noe glad i nugatti (hvorfor bryr vi oss om det? Det er jo ikke jeg som skal spise det...) og de får det altså, under restriksjoner, i helga. Vi er ikke veldig strenge på sukker, de får oboy i melka si også i helga (og jeg... jeg klarer ikke ren melk. Og drikker ikke kaffi eller te, så jeg en del drikker melk i helga, i tillegg til jus)

De får lørdagsgodt, og av og til til og med "lørdagskveldsmat", som er slik sjokoladefrokostblandingsgreier. Det kommer da av at vi reelt sett har spist pizza som kveldsmaten deres, men de vil ha kveldsmat, så da er sånt helt greit av og til. På hverdagene må de ha kveldsmat som metter.

Det er bare det at jeg liker ikke å anses som ufin, i alle fall når jeg reelt ikke mener å være det på noe vis heller, så da velger jeg å holde meg unna før det eskalerer, for da BLIR jeg tilslutt ufin, og det er slett ikke noe kjekt.

Jeg liker ikke krig og krangel og sånn. Litt derfor er jeg svært usikker på om jeg liker Tamara sine antydninger om april, dessverre. Jeg er pingle i dårlig humør i kveld da, altså

Utifra hvilket innlegg du ble kalt ufin på, så kan det være hun reagerte mest på at det ikke var skrevet til henne, men til en som ikke hadde diskutert noe ang akkurat det;) Bortsett fra det så syns jeg det var helt greit.

Antydninger? Har ikke fått med meg det jeg???

Hvilke antydninger?

Back
Topp