Felles skravle 2015

Oppdatering kl 20:04

1. Beckymams 1.066
2. Kengu 1.041
4. m&m mini 829
5. lizzed 800
6. Lady_Z 792
7. Mirell 775
8. Babydilla123 772
11. ALN89 625
12. Sara 587
14. olivia90 572
17. Hope91 549
22. EJ 483
24. Musemor med to små og en i magen 376
25. Lilleblomst_15 373
41. Fiona84 188
52. Peppercat 160
73. trinebeth 115

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 484 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 21 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Hjelpes... her detter jeg stadig nedover :P etter helgen så fant jeg ikke motivasjonen i dag. Har lagt i sengen store deler av dagen :P Trøtt :P

Ja, da går det i full fart! Hvor gammel er du? Må være ganske trygg på at det er riktig da :-)

April er en fin mnd! Det blir en liten gutt! :-D Bor i Molde

Jeg er 24, hvor gammel er du? :) ja han gjør meg trygg, hadde angst for å bli gravid før og nå er det alt jeg vil fordi han gjør meg så trygg <3 er litt på en rosa sky da!

åå, så fint med en liten gutt <3 da blir det vel mye kos i sommer med han!

Heldigvis bare 200 m til sykehuset, så jeg skal nok rekke frem uansett :p gubben har trillebår :p
Ser det for meg :P hahhaha Deg fødende i trillebår, mannen lettere stresset som "sjåfør" :P

Satser på at han blir inne litt til.. er ikke i form.. kastet nettopp opp for andre gang idag.. mulig noe som provoserer frem kynnerne.. håper ikke jg begynner å bli syk!

Nei, han kan vel godt holde seg et par uker til ihvertfall;)
Håper formen kommer seg litt før det da♡

Jeg er 24, hvor gammel er du? :) ja han gjør meg trygg, hadde angst for å bli gravid før og nå er det alt jeg vil fordi han gjør meg så trygg <3 er litt på en rosa sky da!

åå, så fint med en liten gutt <3 da blir det vel mye kos i sommer med han!
Jeg er 28.. her tok det vel ca 4-5 mnd fra vi møttes til jeg flyttet inn - dvs flyttet fra nord og inn direkte i huset vi bor i nå.. så gikk fort her også.. men tok 2,5 år før vi begynte å prøve og enda 2 år før vi ble gravide..

Gleder meg til vår og sommer med lillegutt ja :-D

Heldigvis bare 200 m til sykehuset, så jeg skal nok rekke frem uansett :-P gubben har trillebår :-P

Haha, syns jeg ser dere:p kjekt med så kort vei da;)

Hvordan er formen din i dag da snuppa?
Hatt en slitsom dag, så er ganske slapp og sliten akkurat nå.
Småkvalm og hodet murrer

Først på sykehuset.
Komme meg hjem.
Ser i nyhetene at det har vært en togulykke på den strekningen mannen og frøkna skal ta toget hjem.
Slappe litt av, tilbake til byen, hente, hjem igjen.....

Mye bilkjøring er drepen på min rygg og mitt bekken

Så koselig! Her gikk det også fort fra kjærester til samboere. Men tok noen år før vi begynte å prøve på barn. Snakket om det i mange år først, men så ville vi vente til vi var ferdig utdannet og sånn. Men så møttes vi da vi var tjue også da ;)

Jaa, da skjønner jeg at dere ville vente litt! Jeg var selv samboer da jeg var 20 men det gikk i vasken med kjærligheten da. Da var det ikke snakk om baby :o

Kjæresten min nå har ønsket baby før og han prøvde jo før med sin eks da de var sammen noen år tilbake men det gikk ikke, hverken med baby eller kjærligheten. ( stygt å si kanskje, men heldigvis for meg??!)

Så siden han var så utrolig klar så ble jeg også litt fortere klar enn jeg kanskje ellers ville blitt, og som sagt var baby allerede et tema før vi ble sammen, så var bare naturlig å begynne å prøve med en gang :D

Back
Topp