Felles skravle 2015

Ja.. tror det.. ga seg nå etter 40-50 min.. tenker at rier må være vondere? Og litt mer press nedover liksom..
Ikke nødvendigvis de første...

Noe på gang snart? Skal man ikke ta kontakt med føden om de blir regelmessige? Mener å ha lest det flere steder
Jo.. var 5-4-2-2-10-15 min mellom.. ikke helt regelmessige da.. innbiller meg at det skal gjøre mer vondt om noe er igang.. lengre imellom nå..

Skulle få innkalling i posten med time etter 2-3 uker sa de. Men virket ikke som barnelegen som sjekket henne var redd for at der var no. Så håper det stemmer :D
Så deilig.
Vet det er veldig for skjellig fra sykehus til sykehus.
På RH tar de første UL når de er ca en måned gammel, vet at på andre sykehus tar man det mens man fremdeles er på barsel. Har hørt om de som allerede har pute når de kommer hjem første gang

Så spennende da! Har dere prøvd lenge? Jeg har termin i april - første her også :-)

Hvor i landet bor du?

Åå heldige du! April er en fin måned å ha termin i da :D vet du kjønn?

Vi har prøvd i 1 1/2 mnd nå ca, haha så vi er helt i begynnelsen :) like lenge som vi har vært kjærester og samboere, så her går det i full fart!

Jeg bor i Troms :) enn du?

Åå heldige du! April er en fin måned å ha termin i da :D vet du kjønn?

Vi har prøvd i 1 1/2 mnd nå ca, haha så vi er helt i begynnelsen :) like lenge som vi har vært kjærester og samboere, så her går det i full fart!

Jeg bor i Troms :) enn du?
Har dere vært kjærester og samboere like lenge? Morsomt :)

Så deilig.
Vet det er veldig for skjellig fra sykehus til sykehus.
På RH tar de første UL når de er ca en måned gammel, vet at på andre sykehus tar man det mens man fremdeles er på barsel. Har hørt om de som allerede har pute når de kommer hjem første gang
Skulle gjerne hatt den allerede på barsel.
Men tiden går så fort nå, så er ikke lenge til :) 2-3 uker går fort.
Fortsatt ikke hentet posten i dag, såå huske det i morgen i tilfelle vi har fått brev :)

Krysser alt jeg har for at vi slipper :)

Jeg er såååå trøtt! Storesøster har lagt seg. Mannen (som får sove sammenhengende hele natta) har lagt seg, og jeg vil se Tid for hjem!

Tror jeg tar med meg iPaden og ser fra senga :p

Lillesøster sover, og hun sier jo ifra når hun vil ha mat ;)
Tid for hjem skal jeg også se, men har det på opptak på boksen, er noe vi pleier å se på sammen.
Gikk mannen din for å legge seg så tidlig? Her tror jeg han har sovnet under leggingen.

Skulle gjerne hatt den allerede på barsel.
Men tiden går så fort nå, så er ikke lenge til :) 2-3 uker går fort.
Fortsatt ikke hentet posten i dag, såå huske det i morgen i tilfelle vi har fått brev :)

Krysser alt jeg har for at vi slipper :)
Hvorfor skal det undersøkes ekstra? Hadde du eller mannen problemer med hoftene selv?

Har dere vært kjærester og samboere like lenge? Morsomt :)

Haha, sånn offisielt vært i lag i 1 1/2 mnd, og fikk mine egne nøkler offisielt for 2 uker siden ^^ vi bodde så og si sammen når vi ble sammen. Har flyttet alle tingene mine til han og sånn. Man kan vel si jeg slår mange fluer i en smekk, haha!

Jo.. var 5-4-2-2-10-15 min mellom.. ikke helt regelmessige da.. innbiller meg at det skal gjøre mer vondt om noe er igang.. lengre imellom nå..

Jeg har ikke peiling. Bare leser jeg :p hehe
Men er vel ikke alle som får veldig vonde rier heller? Søstra mi merket aldri noen rier :o

Oppdatering kl 20:04

1. Beckymams 1.066
2. Kengu 1.041
4. m&m mini 829
5. lizzed 800
6. Lady_Z 792
7. Mirell 775
8. Babydilla123 772
11. ALN89 625
12. Sara 587
14. olivia90 572
17. Hope91 549
22. EJ 483
24. Musemor med to små og en i magen 376
25. Lilleblomst_15 373
41. Fiona84 188
52. Peppercat 160
73. trinebeth 115

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 484 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 21 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.

Haha, sånn offisielt vært i lag i 1 1/2 mnd, og fikk mine egne nøkler offisielt for 2 uker siden ^^ vi bodde så og si sammen når vi ble sammen. Har flyttet alle tingene mine til han og sånn. Man kan vel si jeg slår mange fluer i en smekk, haha!
Da går det raskt ja :) Men er man sikker så er man jo det! Hadde dere kjent hverandre lenge på forhånd da, eller møttes dere også da?

Back
Topp