Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rolig kveld ja...
Sant det.. jeg kjeder meg litt jeg.. rart det var så stille her.. hvor hører du hjemme hen her på bv?Rolig kveld her ogsåsovnet litt av i sted og er helt "borte" akkurat nå. Deilig med litt fred og ro.
Sant det.. jeg kjeder meg litt jeg.. rart det var så stille her.. hvor hører du hjemme hen her på bv?
Så spennende da! Har dere prøvd lenge? Jeg har termin i april - første her ogsåJeg kjeder meg også, kjæresten ligger å sover søtt enda på sofaen så jeg må bare holde meg våken med bvjeg meldte meg inn i dag på "prøver å bli gravid". Første gang, veldig spennende
hvor i bv hører du hjemme da?
Få ungene i seng..Det kan ta tid, yngste spiser endaGod kveld jenter.
Hva skal dere i kveld?
Her er det bare avslapning og samle krefter slik at jeg kanskje skal klare å gjøre noe fornuftig i morgen.
Her er mannen opp med dem begge, så jeg slipperFå ungene i seng..Det kan ta tid, yngste spiser enda
Sofa fortsatt.. kvalm og masse vonde kynnere.. :-( ca hvert 5-10 min... blæ.. får vel ikke gjort no i kveld hellerGod kveld jenter.
Hva skal dere i kveld?
Her er det bare avslapning og samle krefter slik at jeg kanskje skal klare å gjøre noe fornuftig i morgen.
Skal se Aamodt og Kjus på bortebane..God kveld jenter.
Hva skal dere i kveld?
Regelmessige kynnere???Sofa fortsatt.. kvalm og masse vonde kynnere.. :-( ca hvert 5-10 min... blæ.. får vel ikke gjort no i kveld heller
Jeg kjeder meg også, kjæresten ligger å sover søtt enda på sofaen så jeg må bare holde meg våken med bvjeg meldte meg inn i dag på "prøver å bli gravid". Første gang, veldig spennende
hvor i bv hører du hjemme da?
Sofa fortsatt.. kvalm og masse vonde kynnere.. :-( ca hvert 5-10 min... blæ.. får vel ikke gjort no i kveld heller
Hatt besøk i kveld, nå spiser vi sen middagGod kveld jenter.
Hva skal dere i kveld?
Problemet med å være gravid er at man tidvis kan helt brått og plutselig få lyst på noe man ikke har..
Og det rareste med det er at man behøver ikke en gang vite hvordan det smaker
Som for eksempel nå, reklame på TV på Dr. Otker (eller hva den nå heter) sine pizza burger.
Jeg må ha det av en eller annen grunn![]()
Hatt besøk i kveld, nå spiser vi sen middagså sofa og Breaking Bad resten av kvelden
![]()
Jeg hadde veldig mye av "jeg fikk brått veldig lyst på"-følelsen i første trimester, og den har kommet tilbake nåHaha. Har ikke fått noen sånne lyster enda. Kanskje det kommer senere?
Her ferier vi mamma som skulle blitt 60 i dag, brownies og brusog mini sparka så hardt at jeg skvatt istad, så h*n feirer visst litt i magen og for bestemor♡♡♡
Ja.. tror det.. ga seg nå etter 40-50 min.. tenker at rier må være vondere? Og litt mer press nedover liksom..Regelmessige kynnere???
Er du nå så sikker på at det er det det er?