Felles skravle 2015

Rolig kveld her også :) sovnet litt av i sted og er helt "borte" akkurat nå. Deilig med litt fred og ro.
Sant det.. jeg kjeder meg litt jeg.. rart det var så stille her.. hvor hører du hjemme hen her på bv?

Sant det.. jeg kjeder meg litt jeg.. rart det var så stille her.. hvor hører du hjemme hen her på bv?

Jeg kjeder meg også, kjæresten ligger å sover søtt enda på sofaen så jeg må bare holde meg våken med bv :) jeg meldte meg inn i dag på "prøver å bli gravid". Første gang, veldig spennende :D hvor i bv hører du hjemme da?

Jeg kjeder meg også, kjæresten ligger å sover søtt enda på sofaen så jeg må bare holde meg våken med bv :) jeg meldte meg inn i dag på "prøver å bli gravid". Første gang, veldig spennende :D hvor i bv hører du hjemme da?
Så spennende da! Har dere prøvd lenge? Jeg har termin i april - første her også :-)

Hvor i landet bor du?

God kveld jenter.
Hva skal dere i kveld?

Her er det bare avslapning og samle krefter slik at jeg kanskje skal klare å gjøre noe fornuftig i morgen.

Velkommem hit:) lykke til i prøveprosessen. Prøvd lenge eller?

Problemet med å være gravid er at man tidvis kan helt brått og plutselig få lyst på noe man ikke har..
Og det rareste med det er at man behøver ikke en gang vite hvordan det smaker :P

Som for eksempel nå, reklame på TV på Dr. Otker (eller hva den nå heter) sine pizza burger.
Jeg må ha det av en eller annen grunn :P

Sofa fortsatt.. kvalm og masse vonde kynnere.. :-( ca hvert 5-10 min... blæ.. får vel ikke gjort no i kveld heller

Noe på gang snart? Skal man ikke ta kontakt med føden om de blir regelmessige? Mener å ha lest det flere steder

Problemet med å være gravid er at man tidvis kan helt brått og plutselig få lyst på noe man ikke har..
Og det rareste med det er at man behøver ikke en gang vite hvordan det smaker :P

Som for eksempel nå, reklame på TV på Dr. Otker (eller hva den nå heter) sine pizza burger.
Jeg må ha det av en eller annen grunn :P

Haha. Har ikke fått noen sånne lyster enda. Kanskje det kommer senere?

Her ferier vi mamma som skulle blitt 60 i dag, brownies og brus ;) og mini sparka så hardt at jeg skvatt istad, så h*n feirer visst litt i magen og for bestemor♡♡♡

Haha. Har ikke fått noen sånne lyster enda. Kanskje det kommer senere?

Her ferier vi mamma som skulle blitt 60 i dag, brownies og brus ;) og mini sparka så hardt at jeg skvatt istad, så h*n feirer visst litt i magen og for bestemor♡♡♡
Jeg hadde veldig mye av "jeg fikk brått veldig lyst på"-følelsen i første trimester, og den har kommet tilbake nå

Jeg er såååå trøtt! Storesøster har lagt seg. Mannen (som får sove sammenhengende hele natta) har lagt seg, og jeg vil se Tid for hjem!

Tror jeg tar med meg iPaden og ser fra senga :p

Lillesøster sover, og hun sier jo ifra når hun vil ha mat ;)

Back
Topp