Ikke jeg heller har planer om den, mangler bre 500 innlegg nå så er jeg i målIngen plan om om førsteplassen, så satser på at det skal gå greit ja.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg heller har planer om den, mangler bre 500 innlegg nå så er jeg i målIngen plan om om førsteplassen, så satser på at det skal gå greit ja.![]()
Så lenge vi er over 1500 så er jeg fornøyd jegIngen plan om om førsteplassen, så satser på at det skal gå greit ja.![]()
Det hørtes jo koselig ut. Her sliter jeg litt med korsryggen, ellers fin form. Trøtt men det kan man vel ikke komme seg unna. Holder på å pakker og flytter, skal til legen I morgen
hehe.. Du puster meg i nakken.. hadde bare 1 innlegg mer enn deg ved siste oppdatering.hahaha
Ikke jeg heller har planer om den, mangler bre 500 innlegg nå så er jeg i mål
Søtt! Du leder topp 100 mars.. med nyfødt tulle..! Imponerenee! :-O
Kommer ikke til å greie det denne mnd så må greie å holde meg på topp 100Så lenge vi er over 1500 så er jeg fornøyd jeg![]()
ja det skjer vel kanskje noen gangerJa, jeg så det. Hehe
Men du flyr jo plutselig noen hakk da![]()
Skjønner at du har et mål om å vinne den vuggenHun har faktisk sovet i hele dagVar våken når vi veide henne og når hun har spist, så da er d blitt litt skravling gitt
![]()
Ja, det måtte jeg se. En tidligere bekjent av meg som er med. Så da er det jo litt spennende. Hva synes du?Noen som ser på The biggest loser?
mye fint å vinne på topp 100 også!Kommer ikke til å greie det denne mnd så må greie å holde meg på topp 100![]()
Vugga har jeg også lyst på, men har ikke så mye tid eller energi til skravling for tiden. Når vi er ferdig flyttet blir det bedre tidmye fint å vinne på topp 100 også!Men jeg har så lyst på den krybba! Å den Storksaken!
Hmmm... Dere har vært stille i helgen jenterOppdatering kl 21:27
1. Beckymams 995
2. Kengu 984
4. Lady_Z 747
5. lizzed 736
6. Mirell 719
7. m&m mini 718
8. Babydilla123 665
11. ALN89 593
12. olivia90 555
13. Sara 536
19. Hope91 474
21. EJ 433
24. Musemor med to små og en i magen 344
25. Lilleblomst_15 335
38. Fiona84 184
48. Peppercat 160
86. trinebeth 93
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 435 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 20 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/
NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Hadde vært noe! Tror jeg aldri i livet kommer til å klare 1500, men klarer visst å holde meg på topp 100 denne måneden i alle fall. Satser på tøybleiene istedenfor damye fint å vinne på topp 100 også!Men jeg har så lyst på den krybba! Å den Storksaken!
Er vell det som frister de flestemye fint å vinne på topp 100 også!Men jeg har så lyst på den krybba! Å den Storksaken!
Flinke bebis daHun har faktisk sovet i hele dagVar våken når vi veide henne og når hun har spist, så da er d blitt litt skravling gitt
![]()
ser den..Vugga har jeg også lyst på, men har ikke så mye tid eller energi til skravling for tiden. Når vi er ferdig flyttet blir det bedre tid![]()
Har vært litt deilig jaHehe kanskje like greit![]()
De er fine de også...;DHadde vært noe! Tror jeg aldri i livet kommer til å klare 1500, men klarer visst å holde meg på topp 100 denne måneden i alle fall. Satser på tøybleiene istedenfor da![]()
oh yeah! *kjærlighet*Er vell det som frister de fleste![]()
ja det skjer vel kanskje noen ganger![]()
Men blir nok ikke i kveld.. skal bare se NCIS så skal jeg finne senga...