Det er jo så godt! Sambo kommer først i kveld, så tenkte det ble en bra kveldsmat ;-)baker du brød? hmm det er det lenge siden jeg har gjort! kanskje jeg skulle satt de på ukesplanen min![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo så godt! Sambo kommer først i kveld, så tenkte det ble en bra kveldsmat ;-)baker du brød? hmm det er det lenge siden jeg har gjort! kanskje jeg skulle satt de på ukesplanen min![]()
det finnes jo ingenting bedre enn nybakt brød!Det er jo så godt! Sambo kommer først i kveld, så tenkte det ble en bra kveldsmat ;-)
Bare en sånn melblanding.. kornbrød..det finnes jo ingenting bedre enn nybakt brød!
hva slags brød baker du?
Aktive? Har vært dødt her i mange timer jodere er jaggu aktive i dag da
Skjer det noe spennende rundt omkring?
det er da 5 sider med skravling siden jeg var her sistAktive? Har vært dødt her i mange timer jo![]()
jeg er på jobb og bretter klærEr du ferdig på jobb?
Okeijeg er på jobb og bretter klær
det er da 5 sider med skravling siden jeg var her sist![]()
stort sett barnebunader og 17. mai klær...Okeier vel kommet inn mye nytt antar jeg
![]()
:-( så kjedelig! Må jo komme snart da!Skuffet
Jeg sa på lørdag jeg hadde fått en pakkelapp i posten jeg ikke viste hva var, og det eneste jeg kunne tenke meg det var, er vugga....
Det var noe annet
Så da må jeg vente litt til
Okistort sett barnebunader og 17. mai klær...
Regner med det, ble bare litt skuffet akkurat der og da:-( så kjedelig! Må jo komme snart da!
Det skjønner jeg godt!Regner med det, ble bare litt skuffet akkurat der og da
nei jeg har jo sitti på kafe med en annen mage.Da er det lenge siden du var herhehe
Du har drevet med da?
skulle ønske jeg kunne si det sammeOkiheldigvis ferdig med shoppingen, så skal holde meg unna alle barnebutikker fremover ;-)
ja det er jo bare å gjøre det , jeg sier bre at jeg ikke hadde gjort det selv.Akkurat det har jo ikke noe å si da. Den blir ikke noe å svakere i konstruksjonen av å lage to hakk i øverste ryggbøyle. Stoler på meg selv såpass som møbelsnekker![]()
Hehe.. ikke lett når man jobber med det hver dag nei..
skulle ønske jeg kunne si det samme
nei jeg har jo sitti på kafe med en annen mage.![]()