Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gulost her ;-) nå får jeg gå en liten halvtime med vofsen selv om lille tudelig heller vil grave seg ut riktig vei her..!
Og det kommer du hjem fra barsel til??
Ok, mannen min er også rotete, og det her hendt at dersom jeg har vært på forretningsreise at det er litt bomba, men ikke når jeg kommer hjem fra sykehus
Gøy å pusse opp litt da så får du den fargend u vil på denDenne var mørk brun trefarget. Men så litt slitt ut så må nok pusses litt på. Så får vi se hva det blir til![]()
Hadde vel lyst å teste grensene sine da tenker jegJeg skjønner ikke hva Aylar gjøre der, hvorfor hun sa ja til å være med.
Er jo ikke akkurat som om det er første sesong, hun viste jo hva hun gikk til
Hurra, førsteplass på meg, det hadde jeg ikke troddOppdatering kl 13:12
1. Kengu 955
2. Beckymams 945
4. Lady_Z 747
5. Mirell 703
6. lizzed 684
7. m&m mini 674
8. Babydilla123 622
11. ALN89 558
12. olivia90 549
15. Sara 511
20. Hope91 443
21. EJ 418
24. Musemor med to små og en i magen 337
25. Lilleblomst_15 328
38. Fiona84 184
45. Peppercat 160
83. trinebeth 91
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 435 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 20 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/
NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
New born seat kan ikke brukes på stolene som er før 2003..Den gamle, produsert før 2003, har bredere ryggbøyler. Ikke noe annen forskjell enn det egentlig![]()
Ok, da svarte du på noe som jeg lurte på, men ikke har fått spurt om endeNew born seat kan ikke brukes på stolene som er før 2003..
NettoppGøy å pusse opp litt da så får du den fargend u vil på den
New born seat kan ikke brukes på stolene som er før 2003..
Er fra 2003 og nyereOk, da svarte du på noe som jeg lurte på, men ikke har fått spurt om ende
Hvor gamle stoler disse NB settene passer på.
Dette vil si 2004 og nyere?
jeg hadde ikke gjort det, det er ikke anbefalt, noen ting er greit å følge tenker jeg for min delJoda, om man lager til et lite hakl så den går i lås så![]()
Vi har en eldre modell vi også, tenkte å male den en dag.Nettopp
Blir nok mye av det samme da, men blir nok bra
jeg hadde ikke gjort det, det er ikke anbefalt, noen ting er greit å følge tenker jeg for min del
Vi har en eldre modell vi også, tenkte å male den en dag.
TakkDu får ha god tur da
Satser på at lille ikke kommer gjennom mens du gårhihi
Ikke så mye spennende her.. baker brød..dere er jaggu aktive i dag da
Skjer det noe spennende rundt omkring?
baker du brød? hmm det er det lenge siden jeg har gjort! kanskje jeg skulle satt de på ukesplanen minIkke så mye spennende her.. baker brød..![]()