nei ikke jeg og samboeren heller, men jeg syns synd på henne igår da så utmattet som hun var :/Jeg skjønner ikke hva Aylar gjøre der, hvorfor hun sa ja til å være med.
Er jo ikke akkurat som om det er første sesong, hun viste jo hva hun gikk til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nei ikke jeg og samboeren heller, men jeg syns synd på henne igår da så utmattet som hun var :/Jeg skjønner ikke hva Aylar gjøre der, hvorfor hun sa ja til å være med.
Er jo ikke akkurat som om det er første sesong, hun viste jo hva hun gikk til
Jo, det er jeg i og for seg enig i, men det viste hun at hun ville bli på forhånd.nei ikke jeg og samboeren heller, men jeg syns synd på henne igår da så utmattet som hun var :/
Jobb.Stille her inne i dag, mange slitne etter helgen?
huff ja, helt enig. Det blir jo bare hardere og hardere.Jo, det er jeg i og for seg enig i, men det viste hun at hun ville bli på forhånd.
Og ting blir bare verre utover
Håper det går bra imorra og du slipper.. her hadde jeg nok en gang +1 på sukker i urinen og legen ville jeg skulle begynne å kutte ut snop - evnt leve på dia-kost :-( blæ...!!Ingen endring fra fredag.
Hverken til det bedre eller verre.
De ville likevel jeg skulle ta en tur innom sykehuset og har avtalt å være der kl 0830 i morgen
Så deilig å komme hjem uansett da. Men det er bare å gi ham beskjed om å ordneNå er vi kommet hjem.
D var ikke akkurat klargjort til at vi skulle hjem da, men mannen skal heldigvis være hjemme i to uker, så da får han nok å gjøre om dagene..
alltid kjekt med litt diy da![]()
Godt å komme hjem daNå er vi kommet hjem.
D var ikke akkurat klargjort til at vi skulle hjem da, men mannen skal heldigvis være hjemme i to uker, så da får han nok å gjøre om dagene..
Skjønner.. du får vurdere om du fikser det også møbelsnekkern ;-)Litt skuffet over at det var den gamle typen her, men får evnt lage et par hakk istedet
newborn setet henger forresten greit på på de gamle stolene og ja, men ryggbøylen er for bred så det ikke låser seg![]()
Godt å komme hjem da![]()
Så deilig å komme hjem uansett da. Men det er bare å gi ham beskjed om å ordne![]()
Skjønner.. du får vurdere om du fikser det også møbelsnekkern ;-)
Ja. Var ting veldig rotete eller?Jo da. Men veldig skuffende..
Jepp.. er jo bare å lage en liten bue el lignende.. hvis du uans skal pusse og male er det jo liteIkke store inngrepet evnt, og den sitter godt fast uten ogog 200 kr er jo go bort pris for de stolene, så kunne ikke la være heller
![]()
Jepp.. er jo bare å lage en liten bue el lignende.. hvis du uans skal pusse og male er det jo lite![]()
Det blir sikkert bra! Gleder meg til å se!Trenger ikke bue enganghihi
Ordner seg uansett på et vis, og pusses skal den![]()
God morgen alle sammen!hva er planene for dagen?
Det blir sikkert bra! Gleder meg til å se!
så greit å viteLitt skuffet over at det var den gamle typen her, men får evnt lage et par hakk istedet
newborn setet henger forresten greit på på de gamle stolene og ja, men ryggbøylen er for bred så det ikke låser seg![]()