Felles skravle 2015

nei ikke jeg og samboeren heller, men jeg syns synd på henne igår da så utmattet som hun var :/
Jo, det er jeg i og for seg enig i, men det viste hun at hun ville bli på forhånd.
Og ting blir bare verre utover

Stille her inne i dag, mange slitne etter helgen?
Jobb.

Også begynner jeg å fase ut denne tråden.

Om vi ikke lykkes denne gangen, forsøker vi videre, men da sikter vi ikke lenger på 2015, og det er ikke lenger noen som helst grunn til at jeg tilhører i felles skravle 2015, for dem som har eller prøver å få, termin i 2015.

Ingen endring fra fredag.
Hverken til det bedre eller verre.
De ville likevel jeg skulle ta en tur innom sykehuset og har avtalt å være der kl 0830 i morgen
Håper det går bra imorra og du slipper.. her hadde jeg nok en gang +1 på sukker i urinen og legen ville jeg skulle begynne å kutte ut snop - evnt leve på dia-kost :-( blæ...!!

Nå er vi kommet hjem.

D var ikke akkurat klargjort til at vi skulle hjem da, men mannen skal heldigvis være hjemme i to uker, så da får han nok å gjøre om dagene..

Nå er vi kommet hjem.

D var ikke akkurat klargjort til at vi skulle hjem da, men mannen skal heldigvis være hjemme i to uker, så da får han nok å gjøre om dagene..
Så deilig å komme hjem uansett da. Men det er bare å gi ham beskjed om å ordne ;)

alltid kjekt med litt diy da :)

Litt skuffet over at det var den gamle typen her, men får evnt lage et par hakk istedet :D
newborn setet henger forresten greit på på de gamle stolene og ja, men ryggbøylen er for bred så det ikke låser seg;)

Nå er vi kommet hjem.

Godt å komme hjem da :-)

Litt skuffet over at det var den gamle typen her, men får evnt lage et par hakk istedet :D
newborn setet henger forresten greit på på de gamle stolene og ja, men ryggbøylen er for bred så det ikke låser seg;)
Skjønner.. du får vurdere om du fikser det også møbelsnekkern ;-)

Skjønner.. du får vurdere om du fikser det også møbelsnekkern ;-)

Ikke store inngrepet evnt, og den sitter godt fast uten og:) og 200 kr er jo gi bort pris for de stolene, så kunne ikke la være heller:p

Ikke store inngrepet evnt, og den sitter godt fast uten og:) og 200 kr er jo go bort pris for de stolene, så kunne ikke la være heller:p
Jepp.. er jo bare å lage en liten bue el lignende.. hvis du uans skal pusse og male er det jo lite :-)

Jepp.. er jo bare å lage en liten bue el lignende.. hvis du uans skal pusse og male er det jo lite :-)

Trenger ikke bue engang:p hihi
Ordner seg uansett på et vis, og pusses skal den :D

så greit å vite :) jeg viste ikke at det var en ny og en gammel type :p tenkte bare at det var noe jeg ville skaffe meg :p

Back
Topp