Felles skravle 2015

ja det får'n si.. Han er helt lik i magen som søsteren var. Aldri fred å få :P
Hihihi.. da vet du hva du får når han kommer ut kanskje! Han min ligger ganske langt inn tror jeg, så er ikke så enormt plaget av sparkene.. eneste hvis han treffer nerver, ribbein eller ligger på innsiden av ribbeina og benner ut..!!

Hihihi.. da vet du hva du får når han kommer ut kanskje! Han min ligger ganske langt inn tror jeg, så er ikke så enormt plaget av sparkene.. eneste hvis han treffer nerver, ribbein eller ligger på innsiden av ribbeina og benner ut..!!

Vesla lå lenge med hodet ned. rumpa ut og føttene opp under ribbena mine på høyre side...
Å hun lå konstant å sparket rett i ribbena mine.. Er overrasket over at hun ikke gav meg blåmerker.
Hun var så ativ i magen at jeg ikke fikk sove på nettene, Å det var fra uke 30...

Vesla lå lenge med hodet ned. rumpa ut og føttene opp under ribbena mine på høyre side...
Å hun lå konstant å sparket rett i ribbena mine.. Er overrasket over at hun ikke gav meg blåmerker.
Hun var så ativ i magen at jeg ikke fikk sove på nettene, Å det var fra uke 30...
Slitsomt.. min ligger på samme måte, men ligger langt ned i bekkenet og treffer (heldigvis) ikke så ofte ribbeina!

Slitsomt.. min ligger på samme måte, men ligger langt ned i bekkenet og treffer (heldigvis) ikke så ofte ribbeina!
Det burde du være glad for. Jeg var så øm på høyre siden at det gjorde vondt bare noen tok meg der.

Sitter å funderer på om jeg skulle vekt Vesla.. :P hun er så treigstarta noen ganger :P

God morgen!!! Her har jeg fått nesten 4 sammenhengende timers søvn! D var digg! Våkna til og med før lillesøster! :)

Nå har hun fått frokost, ny bleie og nå en runde påfyll mat igjen :)

Idag skal vi hjem :D

God morgen!!! Her har jeg fått nesten 4 sammenhengende timers søvn! D var digg! Våkna til og med før lillesøster! :)

Nå har hun fått frokost, ny bleie og nå en runde påfyll mat igjen :)

Idag skal vi hjem :D
God morgen! Så deilig med en så knallstart da.
Jeg sitter å jobber med å få vekket Vesla :P haha.
Her er det bhg og jobb som står på lista :D

Hun og samboeren har samme sovhjertet. Taket på huset kunne blåst av over hodene på dem og de hadde bare fortsatt og sove..
Det er som å vekke 2 steiner til livet.
Høyres ut som eit luksusproblem :)

• Liker
Reactions: EJ
Høyres ut som eit luksusproblem :)
både å..
Sambo snorker som ett treskeverk og er umulig å rikke for å få snudd ham.

Hvis Vesla sovner i bilen på vei hjem fra bhg er det nesten håpløst å vekke henne igjen. Å da blir leggingen på kvelden ødelagt.

Men ja.. Når det først er mulighet for å sove så er det GULL!

Hun og samboeren har samme sovhjertet. Taket på huset kunne blåst av over hodene på dem og de hadde bare fortsatt og sove..
Det er som å vekke 2 steiner til livet.

Hahaha! Skjønner at du kan ha litt jobb foran deg av og til :p men godt sovehjerte er fint da :)

både å..
Sambo snorker som ett treskeverk og er umulig å rikke for å få snudd ham.

Hvis Vesla sovner i bilen på vei hjem fra bhg er det nesten håpløst å vekke henne igjen. Å da blir leggingen på kvelden ødelagt.

Men ja.. Når det først er mulighet for å sove så er det GULL!
Hehe, ser at det kan være på positivt og negativt ja. Men i alle fall gull på morgonen :D

Back
Topp