Felles skravle 2015

Mannen kom akkurat hjem.
Han har vært innom lageret og tatt med seg babykurven hjem.
Nå står den ved siden av min side i sengen.
I morgen vasker jeg den :)

tydeligvis ikke.. Jeg skrev en post eller to med bare Smilies i å da fikk jeg mail fra moderator
Ok. Pleier innimellom å ha ett ord og en smilies.. aldri fått mail på det.. men prøver å skrive litt mer da.. men passer liksom ikke alltid sånn

God morgen jenter.
Vånka nesten på slaget 07:00.. Å da var jeg pokker ta meg lys våken.
Vesla og Gubben sover ennå. Å de våkner vel ikke før nærmere 8 hvertfall.. Så Da sitter jeg her da.
:P

God morgen jenter.
Vånka nesten på slaget 07:00.. Å da var jeg pokker ta meg lys våken.
Vesla og Gubben sover ennå. Å de våkner vel ikke før nærmere 8 hvertfall.. Så Da sitter jeg her da.
:P
Her våkna jeg 5:30 siden sambo sku rekke tidligflyet.. klarte heldigvis å duppe en halvtimes tid, men nå tror jeg det bare er å stå opp snart...

Her våkna jeg 5:30 siden sambo sku rekke tidligflyet.. klarte heldigvis å duppe en halvtimes tid, men nå tror jeg det bare er å stå opp snart...
Hehe. Jeg våkna mer senga full.. Vesla tar UTROLIG mye plass i senga vår til å være så liten.
Å lilleprinsen var ferdig å sove.. Han tror jeg nesten strekte seg ut i full lengde inni magen.
For den KULEN som stakk ut på siden av magen var stor og "spiss" Å det brant i huden :P

Hehe. Jeg våkna mer senga full.. Vesla tar UTROLIG mye plass i senga vår til å være så liten.
Å lilleprinsen var ferdig å sove.. Han tror jeg nesten strekte seg ut i full lengde inni magen.
For den KULEN som stakk ut på siden av magen var stor og "spiss" Å det brant i huden :P
Hehe.. de små tar seg til rette :-D

Back
Topp