Felles skravle 2015

Ja, helt enig med deg! Så mange venner av oss som har påpekt at shit, at dere klarer bo i denne lille leiligheten. den er på 46 Kvm og kostet 1,5 mill de skulle bare visst hvordan det er komme seg ut på boligmarkedet! :p

Vi har kjøpt i Nittedal :) her samboer er fra :) bor i Nittedal nå også.
Okei :-)

Ingenting som slår å reise da, fantastisk det også :D

Var absolutt verdt det :D
Og bonusen nå er jo at jeg vet at mannen kommer til å ta over en gård etterhvert. Alltid drømt om det, men har ikke hatt mulighet til å spare og har ikke hatt kausjonist.

Og bonusen nå er jo at jeg vet at mannen kommer til å ta over en gård etterhvert. Alltid drømt om det, men har ikke hatt mulighet til å spare og har ikke hatt kausjonist.
Deg har jeg ikke sett på et par dager ! Går det bra :)

Godt høre det er fler, hihi :D kjøpte bilstol i uke 13 :)

Hadde lyst jeg og, men klarte å holde meg. Eller pengene holdt vel igjen siden jeg ikke visste når jeg kom til å få penger:p

ÅÅh hørtes ikke feil ut :D kommer selv fra "landet" så Nittedal er mer enn nok byn for meg haha :D

ASyden har vi aldri dratt til etter vi fikk barn, ingen av oss voksne liker det så det er helt uaktuelt.

Er ikke noe glad i rene strandferier her. Liker og oppleve litt mer og utforske:) blir spennende å se hva drt blir til når mini kommer

Back
Topp