Ble kylling rull i dag[/QUOTE
Hørtes godt ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble kylling rull i dag[/QUOTE
Hørtes godt ut![]()
reising er knallgøy! jeg elsker det.Ingenting som slår å reise da, fantastisk det også![]()
reising er knallgøy! jeg elsker det.
ASyden har vi aldri dratt til etter vi fikk barn, ingen av oss voksne liker det så det er helt uaktuelt.Jeg ogsåspent på hvordan det blir når en liten kommer.. Ser for meg mer syden med all inclusive framover, men gleder meg for all del til det også
![]()
OkeiJa, helt enig med deg! Så mange venner av oss som har påpekt at shit, at dere klarer bo i denne lille leiligheten. den er på 46 Kvm og kostet 1,5 mill de skulle bare visst hvordan det er komme seg ut på boligmarkedet!
Vi har kjøpt i Nittedalher samboer er fra
bor i Nittedal nå også.
ASyden har vi aldri dratt til etter vi fikk barn, ingen av oss voksne liker det så det er helt uaktuelt.
Kjøpte det å ganske tidligGodt høre det er fler, hihikjøpte bilstol i uke 13
![]()
Ingenting som slår å reise da, fantastisk det også![]()
Deg har jeg ikke sett på et par dager ! Går det braVar absolutt verdt det
Og bonusen nå er jo at jeg vet at mannen kommer til å ta over en gård etterhvert. Alltid drømt om det, men har ikke hatt mulighet til å spare og har ikke hatt kausjonist.
Godt høre det er fler, hihikjøpte bilstol i uke 13
![]()
Kan noen gi meg litt energi??? mistet den plutselig
Jeg har tilogmed mistaHva er energi??? Brukt opp min på å demontere skap i dag jeg![]()
Var absolutt verdt det
Og bonusen nå er jo at jeg vet at mannen kommer til å ta over en gård etterhvert. Alltid drømt om det, men har ikke hatt mulighet til å spare og har ikke hatt kausjonist.
ASyden har vi aldri dratt til etter vi fikk barn, ingen av oss voksne liker det så det er helt uaktuelt.
Jeg har tilogmed mista![]()
Ja alt er på plassBlitt mye i huset i det siste? Har dere fått på plass det meste eller?
ÅÅh hørtes ikke feil utkommer selv fra "landet" så Nittedal er mer enn nok byn for meg haha
![]()
Ja alt er på plasskan slenge inn noen bilder når jeg kommer hjem
![]()
aner ikke. Har brukt opp min på rydding, løping, fotballspilling og skidag.Hva er energi??? Brukt opp min på å demontere skap i dag jeg![]()