• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Felles skravle 2015

Masse pels i huset her og, så må nok støvsuge snart igjen her og. Men har tenkt til å få tømt babyrommet først:)

Åh så heldig du er som kan begynne på barnerom :D Driver bygger hus her, så må bare ha tiden til gode :P

Åh så heldig du er som kan begynne på barnerom :D Driver bygger hus her, så må bare ha tiden til gode :P

Stort hus eller? :)
Spennende med helt nytt da. Får dere det før mini kommer da?

Stort hus eller? :)
Spennende med helt nytt da. Får dere det før mini kommer da?

Enebolig, ikke større enn 120 kvm men vi er bare 22 år så 4 mill var mer nok i lån! hehe :) Blir deilig med noe splitter nytt :D Det er det vi er veldig stressa over om dagen, det skulle stått ferdig i juni men nå er dato satt til august :( Så veldig nedtur, men fortsatt mulig da, det kommer heelt ann på gravingen som de driver på nå...

Jepp :D Så spennende :D Heldiggris som ikke har lenge igjen da :D Alt klart i hus :D?
Ja, nå er det meste i boks :-) bleier, ammeinnlegg og bind må jeg kjøpe.. ellers får det jeg evnt trenger kjøpes inn etterpå :-D skal pusse og male en lekegrind jeg kjøpte brukt da.. og sy et leketeppe til den..

Gøy at det nærmer seg, men også litt skummelt!

Har du kjøpt inn mye enda?

Ja, nå er det meste i boks :) bleier, ammeinnlegg og bind må jeg kjøpe.. ellers får det jeg evnt trenger kjøpes inn etterpå :-D skal pusse og male en lekegrind jeg kjøpte brukt da.. og sy et leketeppe til den..

Gøy at det nærmer seg, men også litt skummelt!

Har du kjøpt inn mye enda?

Artig :) Koselig med litt prosjekter da <3 Ja, det kan jeg tenke meg! Hvor skal du føde :)?

Enebolig, ikke større enn 120 kvm men vi er bare 22 år så 4 mill var mer nok i lån! hehe :) Blir deilig med noe splitter nytt :D Det er det vi er veldig stressa over om dagen, det skulle stått ferdig i juni men nå er dato satt til august :( Så veldig nedtur, men fortsatt mulig da, det kommer heelt ann på gravingen som de driver på nå...

Håper det blir flyttet frem igjen da:)
4 mill er litt ja. Ikke noe vi hadde klart :p

Det er jo bra når dere er såpass unge da! :-)

Når jeg var 22 leide jeg hydel...
Syns det der er veldig bra for alderen, jeg

Vi eide leilighet på 68 kvadrat i Oslo da jeg var 22

Da er middagen fortært og jeg er alt for mett.
Hadde hjemmelaget biffsnadder i dag.
Ja, ja, jeg vet det fleste forbinder det med gatekjøkken, og det er ikke spesielt sunt, men er fryktelig, fryktelig godt.

Hva har/hadde dere til middag i dag?
Laks med grønnsaker og ris ble det til middag her i dag. Krangla en halvtime med 4-åringen før han begynte å spise. Når han bare kom i gang spiste han jo hele middagen sin.. Hater sånne dager hvor han skal lage så mye styr rundt middagen.

nei ikke så veldig stor, bare noen venner neste helg, så kommer muligens svigers søndagen å så skal vi feire det på hytta til påske med min familie

Trenger ikke være store greiene for at det skal bli koselig da;)
Blir nok deilig med hyttetur ds

Back
Topp