Masse pels i huset her og, så må nok støvsuge snart igjen her og. Men har tenkt til å få tømt babyrommet først![]()
Åh så heldig du er som kan begynne på barnerom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse pels i huset her og, så må nok støvsuge snart igjen her og. Men har tenkt til å få tømt babyrommet først![]()
Jepp :-D Gleder meg masse! Din å?Så koselig, gutt her ogsåFørste eller?
Jeg eier leiligheten vi bor i og når jeg selger den nå vil jeg sitte igjen med ek.Har dere ikke noe egenkapital.?
JaNei, drikker det meget sjeldent selv
Var samboer som hadde kjøpt inn her og ble så nysgjerrig
![]()
Åh så heldig du er som kan begynne på barneromDriver bygger hus her, så må bare ha tiden til gode
![]()
Jepp :-D Gleder meg masse! Din å?
Stort hus eller?
Spennende med helt nytt da. Får dere det før mini kommer da?
Ja, nå er det meste i boksJeppSå spennende
Heldiggris som ikke har lenge igjen da
Alt klart i hus
?
Ja, nå er det meste i boksbleier, ammeinnlegg og bind må jeg kjøpe.. ellers får det jeg evnt trenger kjøpes inn etterpå :-D skal pusse og male en lekegrind jeg kjøpte brukt da.. og sy et leketeppe til den..
Gøy at det nærmer seg, men også litt skummelt!
Har du kjøpt inn mye enda?
Molde sykehusArtigKoselig med litt prosjekter da <3 Ja, det kan jeg tenke meg! Hvor skal du føde
?
Enebolig, ikke større enn 120 kvm men vi er bare 22 år så 4 mill var mer nok i lån! heheBlir deilig med noe splitter nytt
Det er det vi er veldig stressa over om dagen, det skulle stått ferdig i juni men nå er dato satt til august
Så veldig nedtur, men fortsatt mulig da, det kommer heelt ann på gravingen som de driver på nå...
Det er jo bra når dere er såpass unge da!Enebolig, ikke større enn 120 kvm men vi er bare 22 år så 4 mill var mer nok i lån! heheBlir deilig med noe splitter nytt
Det er det vi er veldig stressa over om dagen, det skulle stått ferdig i juni men nå er dato satt til august
Så veldig nedtur, men fortsatt mulig da, det kommer heelt ann på gravingen som de driver på nå...
nei ikke så veldig stor, bare noen venner neste helg, så kommer muligens svigers søndagen å så skal vi feire det på hytta til påske med min familieskal du ha stor feiring da?![]()
Vi hadde tacoDa er middagen fortært og jeg er alt for mett.
Hadde hjemmelaget biffsnadder i dag.
Ja, ja, jeg vet det fleste forbinder det med gatekjøkken, og det er ikke spesielt sunt, men er fryktelig, fryktelig godt.
Hva har/hadde dere til middag i dag?
Når jeg var 22 leide jeg hydel...Enebolig, ikke større enn 120 kvm men vi er bare 22 år så 4 mill var mer nok i lån! heheBlir deilig med noe splitter nytt
Det er jo greit daJeg eier leiligheten vi bor i og når jeg selger den nå vil jeg sitte igjen med ek.
Vi eide leilighet på 68 kvadrat i Oslo da jeg var 22Enebolig, ikke større enn 120 kvm men vi er bare 22 år så 4 mill var mer nok i lån! heheBlir deilig med noe splitter nytt
Ja, men skulle ønske han hadde spart opp litt i tillegg.. Men skal ringe megler i morgen og si at vi er klare for å selge nåDet er jo greit da![]()
Laks med grønnsaker og ris ble det til middag her i dag. Krangla en halvtime med 4-åringen før han begynte å spise. Når han bare kom i gang spiste han jo hele middagen sin.. Hater sånne dager hvor han skal lage så mye styr rundt middagen.Da er middagen fortært og jeg er alt for mett.
Hadde hjemmelaget biffsnadder i dag.
Ja, ja, jeg vet det fleste forbinder det med gatekjøkken, og det er ikke spesielt sunt, men er fryktelig, fryktelig godt.
Hva har/hadde dere til middag i dag?
nei ikke så veldig stor, bare noen venner neste helg, så kommer muligens svigers søndagen å så skal vi feire det på hytta til påske med min familie