Felles skravle 2015

Satt og så på reprise av tv2 hjelper deg.. forferdelig med disse klesinnsamlerne som SELGER klærne i steden for å gi de videre som de lover!! :-( nettopp gitt til en av de som sto på OBSlista.. kjipt om klærne ikke kommer frem dit vi tror!

Satt og så på reprise av tv2 hjelper deg.. forferdelig med disse klesinnsamlerne som SELGER klærne i steden for å gi de videre som de lover!! :-( nettopp gitt til en av de som sto på OBSlista.. kjipt om klærne ikke kommer frem dit vi tror!
sånn har det vel alltid vært dessverre. Men synd det er sånn.
Mange sleipe folk

Har dessverre alltid vore litt skeptiske til slike som kjem på døra. Har heller gitt til uff/Fretex evt lagt ut på "gis bort" Facebook eller finn. No i det siste har eg valgt å gi bort til "sammen for ****" som gir til dei som mistar alt i husbrann og slikt.

Har dessverre alltid vore litt skeptiske til slike som kjem på døra. Har heller gitt til uff/Fretex evt lagt ut på "gis bort" Facebook eller finn. No i det siste har eg valgt å gi bort til "sammen for ****" som gir til dei som mistar alt i husbrann og slikt.
jeg synes ikke fretex er så mye bedre jeg da, så jeg har sluttet å gi til de også.

jeg synes ikke fretex er så mye bedre jeg da, så jeg har sluttet å gi til de også.

Nei, men da veit du kor dei blir av henne. Ingen skjulte agenda.

Det er derfor min donerte klær KUN havner i Fretex kontieinere

jeg sender klær direkte til ei venninne jeg da som har åpnet barnehjem i Bolivia, får tilbake bilder og oppdateringer , veldig koselig:)

Oppdatering kl 15:31

1. Beckymams 904
2. Kengu 807
3. Lady_Z 735
5. Mirell 622
6. lizzed 618
7. m&m mini 618
10. ALN89 501
11. olivia90 497
12. Babydilla123 493
15. Sara 468
18. Hope91 418
21. EJ 365
23. Musemor med to små og en i magen 313
26. Lilleblomst_15 299
37. Fiona84 168
39. Peppercat 160
79. trinebeth 86

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 387 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 20 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.

Last edited:
Back
Topp