Du var ikke fornøyd?Tja jeg bytta ut igjen simo vogna etter 2 mnd...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du var ikke fornøyd?Tja jeg bytta ut igjen simo vogna etter 2 mnd...
Vogna var fin den, men den ble for tung å styre med når jeg hadde så stor eproblemer med bekkenet.Du var ikke fornøyd?
Skjønner! :-(Vogna var fin den, men den ble for tung å styre med når jeg hadde så stor eproblemer med bekkenet.
Å så herlig, gratulerer så mye med vognkjøp![]()
sånn har det vel alltid vært dessverre. Men synd det er sånn.Satt og så på reprise av tv2 hjelper deg.. forferdelig med disse klesinnsamlerne som SELGER klærne i steden for å gi de videre som de lover!! :-( nettopp gitt til en av de som sto på OBSlista.. kjipt om klærne ikke kommer frem dit vi tror!
Hehehe.. skjønner!
Satt og så på reprise av tv2 hjelper deg.. forferdelig med disse klesinnsamlerne som SELGER klærne i steden for å gi de videre som de lover!! :-( nettopp gitt til en av de som sto på OBSlista.. kjipt om klærne ikke kommer frem dit vi tror!
jeg synes ikke fretex er så mye bedre jeg da, så jeg har sluttet å gi til de også.Har dessverre alltid vore litt skeptiske til slike som kjem på døra. Har heller gitt til uff/Fretex evt lagt ut på "gis bort" Facebook eller finn. No i det siste har eg valgt å gi bort til "sammen for ****" som gir til dei som mistar alt i husbrann og slikt.
jeg synes ikke fretex er så mye bedre jeg da, så jeg har sluttet å gi til de også.
Det er derfor min donerte klær KUN havner i Fretex kontieinereSatt og så på reprise av tv2 hjelper deg.. forferdelig med disse klesinnsamlerne som SELGER klærne i steden for å gi de videre som de lover!! :-( nettopp gitt til en av de som sto på OBSlista.. kjipt om klærne ikke kommer frem dit vi tror!
Hvorfor det, de selger klærne, og bruker pengene på frelsesarmeen sitt arbeidjeg synes ikke fretex er så mye bedre jeg da, så jeg har sluttet å gi til de også.
Sant nok, en overprising + at mange av de ansatte får forsyne seg før de henges ut i butikk gjør at jeg ikke vil støtte de hvertfall.Nei, men da veit du kor dei blir av henne. Ingen skjulte agenda.
Se svaret over.!Hvorfor det, de selger klærne, og bruker pengene på frelsesarmeen sitt arbeid
Har dere hund eller ønsker dere dere?Pluss at vi gjerne vil ha plass til hundebur også <3
Det meste mitt også.. bare for å bli kvitt det nærmest...Det er derfor min donerte klær KUN havner i Fretex kontieinere
Det er morsomt da!jeg sender klær direkte til ei venninne jeg da som har åpnet barnehjem i Bolivia, får tilbake bilder og oppdateringer , veldig koselig![]()
Ja det er veldig koselig å få bilder av barna i klærne, kengubarnet setter også stor pris på det.Det er morsomt da!