Felles skravle 2015

Ikke mange planer.
Har fått streng beskjed om å ta det med ro.
Muligens piske mannen til å gjøre det siste som trengs før babyen kommer :P
Det hørtes ut som en bra plan. Her mener mannen det skal pakkes når jeg kommer hjem, men det har jeg ikke tenkt. Skal sove litt som jeg ikke fikk I natt. Kan ikke sove lenge i morgen pga møte så da får jeg sove etter jobb en time

Det hørtes ut som en bra plan. Her mener mannen det skal pakkes når jeg kommer hjem, men det har jeg ikke tenkt. Skal sove litt som jeg ikke fikk I natt. Kan ikke sove lenge i morgen pga møte så da får jeg sove etter jobb en time
Jeg ligger på grensen til å få sv. forgiftning, så har ikke noe valg.
Skal tilbake til legen i morgen og har lyst til å bli sendt hjem ikke på sykehuset.
Er heller ikke i så veldig god form

Hallo jenter. Hvordan står det til? Nå sitter jeg og venter på at pappaen skal komme tilbake med bilstolen slik at vi kan dra hjem. Gleder meg til å dusje og sove i egen seng. Har fått verdens fineste jente som overrasker stort med å amme. De to andre fikk vi det ikke til med, men hun her har full roen.

Hallo jenter. Hvordan står det til? Nå sitter jeg og venter på at pappaen skal komme tilbake med bilstolen slik at vi kan dra hjem. Gleder meg til å dusje og sove i egen seng. Har fått verdens fineste jente som overrasker stort med å amme. De to andre fikk vi det ikke til med, men hun her har full roen.
Så godt at amminga fungerer! Skjønner at du ser frem til å komme hjem :)

Jeg deriver med å sorterer leker i stuen.
De som skal opp i tredje, og babyleker som skal være i stuen.

Ikke lett men en 3-åring mellom beina.
Babylekene dras utover og gis til dukkene, og det andre skal gås gjennom med lupe :P

Så deilig å reise heim:) og at amminga går bra:) kos deg masse:D

Det høres så deilig ut med hytte på fjellet ♡ men økonomien er ikke så romslig her, samboeren er litt vell lat med å søke på jobber (!) Så nå jobber han 20% etter han ble satt ned med møkkalønn, og virker ikke som om det gjør han noe at alle utgifter går på meg -.-
Aauch , det er litt kjipt da

God tur hjem, gratulerer igjen

Så deilig, håper såå jeg får til amminga når den tid kommer !!

Så koselig! Kos dere masse! Blir sikkert deilig å komme hjem nå!

Jeg deriver med å sorterer leker i stuen.
De som skal opp i tredje, og babyleker som skal være i stuen.

Ikke lett men en 3-åring mellom beina.
Babylekene dras utover og gis til dukkene, og det andre skal gås gjennom med lupe :P
Hehe.. så søtt! 3åringen høres sjarmerende ut :-D

Back
Topp