Jepp.. bare vanskelig om ikke andre skravlerMen man må ikke være ajour, det viltigste er å ha 1500 innlegg før mars er omme eller ?? Sånn hvis man er super aktiv de to siste ukene men ikke de to første, det går bra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp.. bare vanskelig om ikke andre skravlerMen man må ikke være ajour, det viltigste er å ha 1500 innlegg før mars er omme eller ?? Sånn hvis man er super aktiv de to siste ukene men ikke de to første, det går bra?
Jepp.. bare vanskelig om ikke andre skravler
Neida! Absolutt ikke ;-)Okei, bare ble redd for at man måtte være på ajour for å "være med" videre, hehe![]()
hehe. hadde en god nettflix periode jeg ogsåhehe
Selvfølgelig.Men man må ikke være ajour, det viltigste er å ha 1500 innlegg før mars er omme eller ?? Sånn hvis man er super aktiv de to siste ukene men ikke de to første, det går bra?
ikke mye egentlig.. Akkurat nå "ser jeg" (i mangel på noe annet) på VulkanKjekt dethva skjer på din tv i kveld da
?
Okei. Sist var jeg til uke 22-24 og så ga det seg før det begynte igjen noen uker før fødselenKonstant kvalme til ca uke 16/17.. så enkelte dager frem t uke 30 ca
Vi ser på Hall Pass på Max.. Vurderer å bare legge megNoe spennende på TV i kveld eller!?
Okei. Sist var jeg til uke 22-24 og så ga det seg før det begynte igjen noen uker før fødselenblir ikke flere på oss ihvertfall, dette er siste ungen
![]()
Dette er vår nr 2jeg er ikke avskrekka enda.. har jo klart meg igjennom det.. skal ha en til iaf
første vår da
Ja, jeg hadde nok ikke vært til om ikke mødre glemmer ;-)Dette er vår nr 2men enda godt vi glemmer MYE når vi er ferdig, hvis ikke tror jeg det hadde vært mange enebarn
![]()
lurer på det sammeVi ser på Hall Pass på Max.. Vurderer å bare legge meg![]()
Natta jenter! Nå finner jeg senga ;-)
Natta, fra senga
lurer på det samme![]()
Nå er det natta her.. Formen har stupt de siste dagene, så skal bli deilig å sove![]()
nei det har jeg nesten ikke gjort heller, det ble skravlet frem til i går.Hmm.. skulle ikke kengu ha 500 innen søndag..? Synes hun sa hun ikke kunne skravle no i helga :-O hihi