Felles skravle 2015

Men man må ikke være ajour, det viltigste er å ha 1500 innlegg før mars er omme eller ?? Sånn hvis man er super aktiv de to siste ukene men ikke de to første, det går bra :)?
Jepp.. bare vanskelig om ikke andre skravler

Men man må ikke være ajour, det viltigste er å ha 1500 innlegg før mars er omme eller ?? Sånn hvis man er super aktiv de to siste ukene men ikke de to første, det går bra :)?
Selvfølgelig.
Den ajour målingen er bare en pekepinne på hvordan man ligger an, og hvor mange som ligger an til å klare det.

Så lenge man er over det endelige målet, denne måneden 1.500, ved utgangen av måneden holder det mer enn nok

Okei. Sist var jeg til uke 22-24 og så ga det seg før det begynte igjen noen uker før fødselen :o blir ikke flere på oss ihvertfall, dette er siste ungen :p
:-) jeg er ikke avskrekka enda.. har jo klart meg igjennom det.. skal ha en til iaf :-) første vår da

Dette er vår nr 2 :) men enda godt vi glemmer MYE når vi er ferdig, hvis ikke tror jeg det hadde vært mange enebarn :p
Ja, jeg hadde nok ikke vært til om ikke mødre glemmer ;-)

Natta jenter! Nå finner jeg senga ;-)

Hjemme igjen etter en fin venninnekveld, nå må jeg i seng. I morgen står barnas skidag for tur.

Back
Topp