• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Felles skravle 2015

Jeg har også lyst til å se Alt er lov, men Mesternes Mester har forrang så lenge d varer. Men nå er d jo ferdig da :) Er Alt er lov morsomt,melder blir d litt for fnisete?

trøtt, sliten og gåen...
den dagen...
hvordan har helgen deres hvert jenter!?

trøtt, sliten og gåen...
den dagen...
hvordan har helgen deres hvert jenter!?

Hei du! Masse jobb på deg i d siste eller?

Jeg har brukt dagen på avslapping med begge prinsessene mine. Storesøster var veldig stolt når hun kom og fikk hilse på lillesøster. De var her i fem timer, og hun fikk "passe henne" mens jeg sov litt :)

Næmmen snakk om sola :)
Deg har jeg ikke sett på lenge, så hyggelig at du er her

Hittil har den vært grei, fryktelig sliten, men det går
Samma her.. sliten som bare det om dagen... Noen dager er bare verre enn andre.
Neste uke blir heldigvis litt lettere. :)

Hei du! Masse jobb på deg i d siste eller?

Jeg har brukt dagen på avslapping med begge prinsessene mine. Storesøster var veldig stolt når hun kom og fikk hilse på lillesøster. De var her i fem timer, og hun fikk "passe henne" mens jeg sov litt :)
Så koselig! <3 Deilig å ha lille i armene tenker jeg :)
Har hvert en del jobbing og litt bursdager å dra i.. :P men ellers går det bra :)

Energidrikker inmeholder non myyye mer koffein enn cola. En red Bull er jo tilsvarende rundt 20 kopper kaffe e.l :o

Men det står på matportalen at 200 ml koffein er greit , og en liten battery boks er under det :s?

Energidrikker inmeholder non myyye mer koffein enn cola. En red Bull er jo tilsvarende rundt 20 kopper kaffe e.l :o

Det stemmer forresten ikke :p kaffe er faktisk værre så skjønner ikke, kan ikke være koffeinen som gjør at man ikke kan drikke energidrikk ??ImageUploadedByBV Forum1425760090.523625.jpg

Back
Topp