Ser på alt er lov herNå ligger snuppa og jeg i senga. Hun sover og jeg ser Mesternes mester finaleFlere som ser?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser på alt er lov herNå ligger snuppa og jeg i senga. Hun sover og jeg ser Mesternes mester finaleFlere som ser?
Litt begge deler egentligJeg har også lyst til å se Alt er lov, men Mesternes Mester har forrang så lenge d varer. Men nå er d jo ferdig daEr Alt er lov morsomt,melder blir d litt for fnisete?
Nettopp ferdig med middag, så vi rakk vel ikke..Nå ligger snuppa og jeg i senga. Hun sover og jeg ser Mesternes mester finaleFlere som ser?
Nettopp ferdig med middag, så vi rakk vel ikke..
Jada.. besøk, så orker ikke ha på tven så myeNei, da rakk du d ikke. Men kan jo se gratis på nett da![]()
Næmmen snakk om solatrøtt, sliten og gåen...
den dagen...
hvordan har helgen deres hvert jenter!?
trøtt, sliten og gåen...
den dagen...
hvordan har helgen deres hvert jenter!?
Samma her.. sliten som bare det om dagen... Noen dager er bare verre enn andre.Næmmen snakk om sola
Deg har jeg ikke sett på lenge, så hyggelig at du er her
Hittil har den vært grei, fryktelig sliten, men det går
Så koselig! <3 Deilig å ha lille i armene tenker jegHei du! Masse jobb på deg i d siste eller?
Jeg har brukt dagen på avslapping med begge prinsessene mine. Storesøster var veldig stolt når hun kom og fikk hilse på lillesøster. De var her i fem timer, og hun fikk "passe henne" mens jeg sov litt![]()
Energidrikker inmeholder non myyye mer koffein enn cola. En red Bull er jo tilsvarende rundt 20 kopper kaffe e.l![]()
Store mengder koffein.. en liten slurk går jo bra, men bør ikke drikke mye
Man skal ikke drikke så alt for mye cola, kaffe og te heller på grunn av koffeinen.
Energi drikker inneholder veldig mye mer koffein en dem, og er mer konsentrert.
Her også :-DBle smågodt igjen her... Stappmett...
Er nok en måte å forsikre seg på.. hvis de har skrevet det på boksen liksom..Ja . Men de anbefaler Max 2-300 ml om dagen, men en liten boks er jo under dette.... :s
Er nok en måte å forsikre seg på.. hvis de har skrevet det på boksen liksom..