Så deiligSå deiligher står hjemmelaga pizza i ovnen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deiligSå deiligher står hjemmelaga pizza i ovnen
![]()
Wow jeg ligger dårlig annHmm.. skulle ikke kengu ha 500 innen søndag..? Synes hun sa hun ikke kunne skravle no i helga :-O hihi
Syns posten er litt vel rask her
Er ute en liten tur, og går i postkassen. Der ligger det en hentelapp.
Først tenker jeg hæ, jeg har da ikke bestilt noe, så skjønner jeg det, vuggen min som jeg vant her
Slenger meg i bilen og kjører til Kiwi for å hente.
De skanner lappen, nei, den lappen har jeg fått litt for fort, de har ikke fått inn pakken enda, de. Kom tilbake på mandag...
Hmm.. nei.. hun var her vel litt tidligere i uka, var hun ikke?Sånn apropos denne oppdateringslisten.
Noen som vet hva som har skjedd med trinebeth?
Hun har vært så fryktelig aktiv her de siste månedene, og nå er hun bare borte...
Det tar du fort igjen hvis du vilWow jeg ligger dårlig ann![]()
Hva er egentlig kravet ?Det tar du fort igjen hvis du vilog du er jo over kravet
Hun har bare 66 innlegg denne måneden som er ekstremt lite til å være henne...Hmm.. nei.. hun var her vel litt tidligere i uka, var hun ikke?
Hmm, hvorfor kan man ikke drikke battery tro?? Samboer kjøpte på butikken og jeg tok en slurk til min fortvilelse så at det ikke er anbefalt for gravide... Skjønner jo koffeinen, men hvis man verken drikker cola, Pepsi, kaffe eller noe annet så er vel ikke er glass energidrikk så ille, eller :0?
Får ikke håpe det! Håper hun bare er litt travel eller noe!Hun har bare 66 innlegg denne måneden som er ekstremt lite til å være henne...
Begynner neste å bli litt redd for at noe er galt
Du ser jo dagskravet nederst på listene til musemor.. altså det du må være over ved dagens slutt for å være ajour!Hva er egentlig kravet ?![]()
ÅjaDu ser jo dagskravet nederst på listene til musemor.. altså det du må være over ved dagens slutt for å være ajour!kravet denne mnd er 1500
Da er det vel bare å skravle i vei daÅjahåper jeg klatrer oppover
Jeg har opplevd det samme en gang eller tre.Jøss så rart ! Jeg har jobbet i posten, og den lappen blir ikke sendt før pakka er registrert i butikk
Ja prøverDa er det vel bare å skravle i vei da![]()
Og kanskje litt flere folk her inneJa prøvermen trenger et puff
![]()
Ja det hadde jo hjulpet å jaOg kanskje litt flere folk her inne![]()
Frøkna er i seng her også, mens gutten og pappaen bare tøyser hører jeg...Nå ligger snuppa og jeg i senga. Hun sover og jeg ser Mesternes mester finaleFlere som ser?
Het er det fotball på tv.Nå ligger snuppa og jeg i senga. Hun sover og jeg ser Mesternes mester finaleFlere som ser?