Felles skravle 2015

Syns posten er litt vel rask her :P
Er ute en liten tur, og går i postkassen. Der ligger det en hentelapp.
Først tenker jeg hæ, jeg har da ikke bestilt noe, så skjønner jeg det, vuggen min som jeg vant her :)
Slenger meg i bilen og kjører til Kiwi for å hente.
De skanner lappen, nei, den lappen har jeg fått litt for fort, de har ikke fått inn pakken enda, de. Kom tilbake på mandag...

Først tenker jeg hæ, jeg har da ikke bestilt noe, så skjønner jeg det, vuggen min som jeg vant her :)
De skanner lappen, nei, den lappen har jeg fått litt for fort, de har ikke fått inn pakken enda, de. Kom tilbake på mandag...
Jøss så rart ! Jeg har jobbet i posten, og den lappen blir ikke sendt før pakka er registrert i butikk

Har skjedd eit par gonger her og... Blir litt forundra nokon gonger :P

Såpass, effektiv post da :D og så gøy med vugge, grattis :D

God lørdags kveld jenter :) her venter god middag hos mamma :) og avslapping. Hva gjør dere ?
Akkurat tatt en minicolour på håret, strøket det siste av kluter og babytøy, lagt på plass stellematte og redd opp i vugga :-) nå ser jeg på hopp, mens mamma og sambo lager fiskesuppe :-D vurderer å klippe til og sette nåler til leketeppet jeg skal sy til grinda, men tror det kanskje må vente til imorra.. mye vann i beina og stinn og vondt!

Hmm, hvorfor kan man ikke drikke battery tro?? Samboer kjøpte på butikken og jeg tok en slurk til min fortvilelse så at det ikke er anbefalt for gravide... Skjønner jo koffeinen, men hvis man verken drikker cola, Pepsi, kaffe eller noe annet så er vel ikke er glass energidrikk så ille, eller :0?

Sitte i sofaen... Utlada totalt med massiv bekkensmerter :( Stova er 140% bomba med Jr sine leiker og eg får vondt inni meg av å sjå det slik. Men orkar ikkje no. Snart middag heldigvis, kylling i pita :)
Uff da, mn det er bare å overse. Leker er ikke rot

w
Syns posten er litt vel rask her :p
Det har skjedd flere ganger her også..

Hmm, hvorfor kan man ikke drikke battery tro?? Samboer kjøpte på butikken og jeg tok en slurk til min fortvilelse så at det ikke er anbefalt for gravide... Skjønner jo koffeinen, men hvis man verken drikker cola, Pepsi, kaffe eller noe annet så er vel ikke er glass energidrikk så ille, eller :0?
Man skal ikke drikke så alt for mye cola, kaffe og te heller på grunn av koffeinen.
Energi drikker inneholder veldig mye mer koffein en dem, og er mer konsentrert.

Store mengder koffein.. en liten slurk går jo bra, men bør ikke drikke mye

Oppdatering kl 19:06

1. Beckymams 841
2. Kengu 765
3. Lady_Z 718
5. Mirell 609
5. m&m mini 601
7. lizzed 525
8. ALN89 477
10. olivia90 458
12. Sara 435
19. Hope91 348
20. EJ 339
24. Musemor med to små og en i magen 279
25. Lilleblomst_15 270
35. Peppercat 157
42. Fiona84 140
93. trinebeth 66

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 339 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 20 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.

Oppdatering kl 19:06

1. Beckymams 841
2. Kengu 765
3. Lady_Z 718
5. Mirell 609
5. m&m mini 601
7. lizzed 525
8. ALN89 477
10. olivia90 458
12. Sara 435
19. Hope91 348
20. EJ 339
24. Musemor med to små og en i magen 279
25. Lilleblomst_15 270
35. Peppercat 157
42. Fiona84 140
93. trinebeth 66

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 339 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 20 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Hmm.. skulle ikke kengu ha 500 innen søndag..? Synes hun sa hun ikke kunne skravle no i helga :-O hihi

Back
Topp