Felles skravle 2015

Sånn apropos denne oppdateringslisten.
Noen som vet hva som har skjedd med trinebeth?
Hun har vært så fryktelig aktiv her de siste månedene, og nå er hun bare borte...

Syns posten er litt vel rask her :P
Er ute en liten tur, og går i postkassen. Der ligger det en hentelapp.
Først tenker jeg hæ, jeg har da ikke bestilt noe, så skjønner jeg det, vuggen min som jeg vant her :)
Slenger meg i bilen og kjører til Kiwi for å hente.
De skanner lappen, nei, den lappen har jeg fått litt for fort, de har ikke fått inn pakken enda, de. Kom tilbake på mandag...

Det var raskt ja. Hehe. Satse på at den er der på mandag da:)
Her kom den på døra:D

Hmm, hvorfor kan man ikke drikke battery tro?? Samboer kjøpte på butikken og jeg tok en slurk til min fortvilelse så at det ikke er anbefalt for gravide... Skjønner jo koffeinen, men hvis man verken drikker cola, Pepsi, kaffe eller noe annet så er vel ikke er glass energidrikk så ille, eller :0?

Energidrikker inmeholder non myyye mer koffein enn cola. En red Bull er jo tilsvarende rundt 20 kopper kaffe e.l :o

Hva er egentlig kravet ? :P
Du ser jo dagskravet nederst på listene til musemor.. altså det du må være over ved dagens slutt for å være ajour! :-) kravet denne mnd er 1500

Nå ligger snuppa og jeg i senga. Hun sover og jeg ser Mesternes mester finale :) Flere som ser?
Frøkna er i seng her også, mens gutten og pappaen bare tøyser hører jeg...
Sitter og delvis følger med på QI, og lurer på hva jeg har lyst til å spise.
Fikk ikke tak i det jeg egentlig hadde tenkt å spise i dag.
Har egentlig heller ikke matlyst, men må spise noe.

Nå ligger snuppa og jeg i senga. Hun sover og jeg ser Mesternes mester finale :) Flere som ser?
Het er det fotball på tv.

Mannen legger ungene da, men han er her vel snart igjen, så jeg bytter ikke kanal.

Back
Topp