Felles skravle 2015

Alle har jo hver sin stil.. vi er ganske normale og ikke så mye spesielle ting.. kjedelig, men vi liker det :-)

Trenger jo ikke være kjedelig fordi da;) viktigste er jo at man trives med det man har

Jeg fikk første ordentlig positive test 27 desember, men kvalmen startet før. Fikk i meg noe julemat, men alt kom opp igjen på natta :p

Uff :p! Kjedelig, hadde gleda meg såå til julemat :p men nå frister det ikke i det hele tatt ikke neste år heller haha??

Vi har mye IKEA, og mannen er god på å montere.

Jeg har så sykt lyst på sodd!!! Når vi kommer hjem fra sykehuset så må jeg nesten lage d altså..!

Noen andre som har en middagsrett de har sykt lyst på??

Jeg har så sykt lyst på sodd!!! Når vi kommer hjem fra sykehuset så må jeg nesten lage d altså..!

Noen andre som har en middagsrett de har sykt lyst på??
Idag har jeg lyst på fiskesuppe - noe vi skal ha - med rød og hvit fisk, reker og blåskjell :-D

Ikea har mye fint. Har litt fra der vi og
Nattbord, grindseng, skoskap, kommode og vitrineskap :)
For langt å reise synes jeg.. har et vitrineskap fra sambo bodde i trondheim tror jeg.. ellers er det skeidar, bohus, fagmøbler og møbelringen for det meste.. men er som regel jeg som monterer det, siden jeg synes det er litt morsomt (med måte) og fordi sambo er treig/jeg er utålmodig..

For langt å reise synes jeg.. har et vitrineskap fra sambo bodde i trondheim tror jeg.. ellers er det skeidar, bohus, fagmøbler og møbelringen for det meste.. men er som regel jeg som monterer det, siden jeg synes det er litt morsomt (med måte) og fordi sambo er treig/jeg er utålmodig..
Vi bodde i Bergen i mange år, 15 min fra ikea. Det var da vi kjøpte alle vi har.

God lørdags kveld jenter :) her venter god middag hos mamma :) og avslapping. Hva gjør dere ?

Sitte i sofaen... Utlada totalt med massiv bekkensmerter :( Stova er 140% bomba med Jr sine leiker og eg får vondt inni meg av å sjå det slik. Men orkar ikkje no. Snart middag heldigvis, kylling i pita :)

Sitte i sofaen... Utlada totalt med massiv bekkensmerter :( Stova er 140% bomba med Jr sine leiker og eg får vondt inni meg av å sjå det slik. Men orkar ikkje no. Snart middag heldigvis, kylling i pita :)
Åå kjenner den følelsen ! Håper du klarer å ha en fin kveld for det ❤️ kylling i pita er snadder :)

Åå kjenner den følelsen ! Håper du klarer å ha en fin kveld for det ❤️ kylling i pita er snadder :)

Ja, klarte å gli på golvet og da sa det bang i bekkent :( Er noko dritt me skal gå igjennom når me er gravide...
Men satsar på at med litt mat i skrotten blir humøret bedre :)
Kva er dine planar for kvelden?

Ja, klarte å gli på golvet og da sa det bang i bekkent :( Er noko dritt me skal gå igjennom når me er gravide...
Men satsar på at med litt mat i skrotten blir humøret bedre :)
Kva er dine planar for kvelden?
Ja det er visst det !

Er hos mamma på middag :) deilig så blir avslapping med litt snop og tv titting :P for har ikke tv hjemme enda :P

• Liker
Reactions: EJ
Å det er ikke noe gøy å høre på :(
Ikke i det hele tatt. Ingen av oss skjønner hvorfor, de pleier ikke være sånn uten grunn. Men det er ikke sent nok til at de er trøtte, tror jeg.

Back
Topp